Bio Mineral Mukah Penawar Alam Semulajadi

Bio Mineral Mukah Penawar Alam Semulajadi B.M.D - Biar Minum Dulu @ B.M.D - Bio Mineral Drops @ Air Garam kata kita adalah TITISAN PENAWAR yang tiada tandingan pada abad ini.

Menjaga kesihatan ni bukan 'Kehendak' tapi 'keperluan' kita. Menjadi keperluan untuk kita teruskan hidup.Kita perlu SIHA...
07/06/2018

Menjaga kesihatan ni bukan 'Kehendak' tapi 'keperluan' kita. Menjadi keperluan untuk kita teruskan hidup.

Kita perlu SIHAT untuk lakukan macam2 kerja. Terutama sekali beribadah dan sujud kepada 'NYA'... πŸ•ŒπŸ•‹

*SIHAT sebelum SAKIT, jangan dah sakit teruk baru kita tercari2. JOM mula dari sekarang dapatkan #BioMineral utk yg tersayang πŸ‘¨β€πŸ‘¨β€πŸ‘§β€πŸ‘§πŸ’‘

--

#BMfirstAidKit
#BioMineral
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

BioMineral CW & GFX (copywrting & graphics):Rahsia Taubat & RezekiSekalipun sudah melakukan dosa, jangan terus berputus ...
07/05/2018

BioMineral CW & GFX (copywrting & graphics):
Rahsia Taubat & Rezeki

Sekalipun sudah melakukan dosa, jangan terus berputus asa dengan pengampunan Allah. Kerana, Allah berikan 3 hadiah istimewa bagi mereka yang bertaubat.

1. Ketenangan Hati. Taubat akan menenangkan hati. Kerana dosa menjadi penyebab kerungsingan dan kesempitan jiwa.

2. Dosa Berganti Pahala. Bukan sahaja hati tenang, tetapi segala dosa yang dilakukan akan berganti menjadi pahala.

"Kecuali mereka yang bertaubat, beriman dan mengerjakan amal soleh, maka kejahatan mereka digantikan oleh Allah dengan kebajikan." (Surah al-Furqan : 70)

3. Digandakan Rezeki. Semakin banyak bertaubat, semakin bertambah rezeki dan keberkatan hidup.

"Mohonlah ampun kepada Tuhanmu, sesungguhnya Dia akan mengirimkan hujan lebat kepadamu. Dan Dia akan memperbanyakkan harta, anak-anak dan mengadakan kebun-kebun bagimu." (Surah Nuh 10-12)

Semoga bermanfaat buat semua πŸ‘

*Credit : tarikan rezeki

#BioMineral
#BMfirstAidKit
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

05/24/2018

SAYUR, BUAH LEBAM & CEPAT ROSAK.. 🍏πŸ₯¦πŸŒΆπŸ₯•πŸŽπŸ

Cara mudah nak bersihkan sayur & buah, dan juga nak kasi sayur & buah segar sentiasa walaupun sudah di potong?.. πŸ€”

Mudah je, rendam dalam titisan #BioMineral je.. 😍

Haish.. semua boleh #BioMineral ni, betul ke? (Iye2 je awok ni 😏)

Tak betul kita tak share uolls..
Tak cuba, tak tahu.. tak gitew πŸ˜‰πŸ˜†

BioMineral selain membekalkan mineral pada badan, dapat mengekalkan kesegaran pada buahan & sayuran kegemaran kita.. β€οΈπŸ‘

Jom layan video ni kejap.. lepas tu terus whatsapp laju2 dan dapatkan #BioMineral ni segera!

Sementara masih harga PROMO 😍

#BioMineral
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

Makesure minum air yang cukup ketika bulan puasa.. sebab organ dalam badan perlukan air yang ckp nak bekerja keras sepan...
05/24/2018

Makesure minum air yang cukup ketika bulan puasa.. sebab organ dalam badan perlukan air yang ckp nak bekerja keras sepanjang hari πŸ˜‰

P/S : Air yang elok, air yg bermineral, paling mudah ada sebotol #BioMineral, kat mana2 pun boleh titis je.. πŸ‘

#BioMineralHQ
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

05/21/2018

Tak sempat bersahur? Kalau dulu mesti lesu dan keletihan teramat sangat... 😰😫

Sejak kenal BioMineral, puasa hari ni dah masuk 5 hari, tapi tak rasa lama pun berpuasa, lagi bertenaga & tak letih langsung pulak tu. Lagi2 BioMineral boleh titis dalam apa pun jenis air & makanan berkuah. So, pagi tadi sahur air kegemaran & BioMineral pun dah cukup kenyang. Alhamdulillah.

Boleh titis dalam oat atau nestum? Mestilah boleh... lagi sedap dan mengenyangkan 😍

Apa yang bagusnya amalkan BioMineral ni?

Kalau guna BioMineral πŸ‘‡
βœ… Badan jadi segar
βœ… Badan bertenaga
βœ… Menguat daya ingatan
βœ… Antibodi badan kuat
βœ… Awet muda
βœ… Kuatkan tulang & gigi
βœ… Mengurangkan risiko penyakit2 keturunan
βœ… Merawat luka
Eh! Macam2 lagi..

BIO MINERAL adalah 100% asli, tanpa pengawet, pengisi dan pewarna tiruan. Ia juga disahkan HALAL oleh Australia (Australian Halal Food Services).

*Penting? Mestilah, kalau kurang mineral dalam badan, macam2 penyakit senang je singgah sebab awak bagi jalan πŸ˜†

#BioMineral
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

Tahniah kerana bersahur, berpuasa!Mana ada orang yang selera makannya selepas bangun tidur. Jam 4 - 5 pagi pulak tu. Ban...
05/21/2018

Tahniah kerana bersahur, berpuasa!

Mana ada orang yang selera makannya selepas bangun tidur. Jam 4 - 5 pagi pulak tu. Bangun lawan mengantuk semata-mata nak makan?

Mustahil.. Kita bukan jenis yang 'kebulur' tengah pagi buta. Namun hakikatnya kita berjaya bangun atas nama 'sahur'..

Walau berat, namun sahur tetap diraikan. kita bangun tidur bukan kerana lapar.

Namun kita menyelak selimut, melawan mengantuk kerana 'IMAN' .. Tanpa iman, tidak terdaya selimut dialihkan walau ia juara angkat berat sekalipun.

Sedar atau tidak sedar, kita sebenarnya sedang dalam projek mega mencapai taqwa. Tangga taqwa perlahan lahan diredahi. Kadang rasa takut Allah itu sudah wujud dalam hati kita. Namun kita tidak sedari. Yang kita nikmati hanyalah kemanisan 'iman'.

Itulah Allah. Diberinya kasih sayang kepada hamba-Nya dengan menanamkan rasa 'iman' kepada-Nya.

*Seseorang itu sudah dikira bersahur walaupun dengan minum seteguk air. Sabda Nabi SAW:

Ψ§Ω„Ψ³Ψ­ΩˆΨ± Ψ¨Ψ±ΩƒΨ©Ω¬ فلا ΨͺΨ―ΨΉΩˆΩ‡ ΩˆΩ„Ωˆ Ψ£Ω† يجرع Ψ£Ψ­Ψ―ΩƒΩ… Ψ¬Ψ±ΨΉΨ© Ω…Ψ§Ψ‘

Ertinya: "Sahur itu berkat, maka janganlah kamu tinggalkannya walaupun seorang antara kamu (hanya) meneguk air.

(Riwayat Ahmad)

Sahur adalah berkat kerana ia membantu menguatkan orang yang berpuasa.

Cnp -sindiransigadis-

P/S : Jangan lupa amalkan #BioMineral sewaktu bersahur & berbuka untuk extra tenaga ketika bulan Ramadhan πŸ˜‰

#BioMineralHQ
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

Salam Ramadhan Geng. ❀️❀️❀️ Semoga terus istiqamah dan sabar untuk melakukan ibadah...P/S : Untuk membekalkan tenaga dan...
05/18/2018

Salam Ramadhan Geng. ❀️❀️❀️ Semoga terus istiqamah dan sabar untuk melakukan ibadah...

P/S : Untuk membekalkan tenaga dan atasi masalah kesihatan ketika berpuasa. Pastikan amalkan #BioMineral setiap hari πŸ’ͺ

#BioMineral
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

#DERITA Pesakit GastrikSetiap kali bulan puasa selepas makan sahur wajib makan ubat gastrik. Sebelum puasa lagi dah jump...
05/18/2018

#DERITA Pesakit Gastrik

Setiap kali bulan puasa selepas makan sahur wajib makan ubat gastrik. Sebelum puasa lagi dah jumpa doktor dan minta ubat gastrik untuk stok sebulan puasa. Kalau boleh nak mengelak dari kena gastrik, tapi kalau dah kena Allah saja yg tahu, sakit sangat. Selalunya walau makan ubat masa sahur, lepas berbuka mesti kena juga gastrik.

Kalau sakit kepala boleh lagi tidur rehat pejam mata, tapi kalau kena gastrik tak boleh tidur. Pusing kanan, pusing kiri, letak bantal kat perut, dan tidur mesti selimut dan tutup kipas. Kalau tak, lagi masuk angin perut, tidur pun merengkuk je badan. 😭😣

#TAHUKAH ANDA

Pesakit gastrik disarankan untuk mengambil Magnesium atau kalsium, kerana ianya bersifat Alkali dan mampu meneutralkan asid yang telah memasuki asofagus dan menyebabkan pedih ulu hati.

Faktor kekurangan Magnesium atau kalsium dalam tubuh juga menyebabkan penyakit gastrik. Ubat kapur gastrik dari hospital juga mengandungi kalsium & hopsital pun ada memberi ubat Magnesium Trisilicate. Ubat ini mengandungi antasid untuk mengurangkan asid perut berlebihan.

Jadi, lebih baik kita mengamalkan setiap hari #BioMineral bersifat alkali & tinggi Magnesium untuk atasi masalah Gastrik & pedih ulu hati πŸ‘
.
.
.
JOM Amalkan BioMineral sekarang! Lenyapkan DERITA GASTRIK ‡️ πŸ‘‡

#BioMineralHQ
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

Amboi penat nau tu depan juadah.. muka penat sgt tu.. πŸ˜…πŸ˜Selamat berbuka semua.. jangan lupa baca doa berbuka, makan kurm...
05/17/2018

Amboi penat nau tu depan juadah.. muka penat sgt tu.. πŸ˜…πŸ˜

Selamat berbuka semua.. jangan lupa baca doa berbuka, makan kurma kemudian salawat & terus minum #BioMineral 15 titik insyaallah nak tarawih tak rasa letih sgt πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

SELAMAT BERBUKA GENG ✌

#BioMineralHQ
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

Assalamualaikum & Selamat pagi.. selamat menjalani ibadah puasa & bersahur geng.. Jangan lupa baca doa ye 😘😘😘P/S : Eh! J...
05/16/2018

Assalamualaikum & Selamat pagi..
selamat menjalani ibadah puasa & bersahur geng.. Jangan lupa baca doa ye 😘😘😘

P/S : Eh! Jangan lupa 15 titik #BioMineral dalam air 250ml air kosong selawat & terus minum. Insyaallah cukup memberi bekalan mineral & tenaga sepanjang berpuasa πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

#BioMineral
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

Selamat Hari Guru, Pensyarah, Pendidik, Mentor, Sifu & juga tak lupa pada Mak Ayah yang mendidik kita sehingga kita menj...
05/16/2018

Selamat Hari Guru, Pensyarah, Pendidik, Mentor, Sifu & juga tak lupa pada Mak Ayah yang mendidik kita sehingga kita menjadi apa yg kita mahukan sekarang.

Jasa anda tak terbalas dan ternilai buat kami. Semoga anda bahagia, diberkati, dilimpahkan rezeki dan sentiasa di bawah rahmat ilahi.

Amin3x ya rabbal alamin ☺️

We love you ❀️❀️❀️😘

#BioMineralHQ
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

1 HARI LAGI.. untuk kita masuk ke bulan Ramadhan.. semua dah ready ke? 😍--#SharingDropOfVitality πŸ’§Kalau harta itu baik, ...
05/15/2018

1 HARI LAGI.. untuk kita masuk ke bulan Ramadhan.. semua dah ready ke? 😍

--
#SharingDropOfVitality πŸ’§

Kalau harta itu baik, ia pasti akan mendekatkan kita kepada Allah.

Kalau kerja kita baik, ia pasti akan mendekatkan kita kepada Allah.

Kalau kawan kita baik, dia pasti akan membuatkan kita ingat pada Allah.

Segala kebaikan akan kembali kepada sumber kebaikan yaitu Allah.

Apa benda yang membuatkan kita jauh daripada Allah, maka waspadalah. Lebih baik hilang sesuatu kerana Allah daripada kehilangan Allah kerana sesuatu.

Semoga bermanfaat buat semua 😘

#BioMineral
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

05/13/2018

IBU...

πŸŽ€ Tidak ada sutera yang begitu lembut seperti belaian seorang ibu.
πŸŽ€ Tidak ada Tempat yang paling nyaman selain pangkuan seorang ibu.
πŸŽ€ Tak ada bunga yang lebih cantik selain senyummu.
πŸŽ€ Tak ada jalan yang begitu berbunga-bunga seperti yang dicetak dengan langkah kakimu.
πŸŽ€ Kau adalah alasan kenapa lahirnya seorang bayi bernama "ANAK"..

😚 SELAMAT HARI IBU 😚
KHAS BUAT IBU-IBU SEDUNIA SALAM CERIA & SELAMAT BERHUJUNG MINGGU πŸ’–

#BioMineralHQ
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

05/02/2018

Pagi2.. nak cari kopi, nak cari kopi.. sape kaki kopi kita geng βœ‹

Tapi kopi kurang ummppp lah πŸ€”..

Ooo.. patutlah kurang mineral. Apa susah, si genit BioMineral kan ada, untuk dapat kopi yg sihat dan bermineral cuma titiskan dalam kopi kegemaran korang setel πŸ‘Œ

P/S : Jangan kasi peluang masalah kesihatan singgah kt uolss.. lagi korang tak jaga, lagi die suka nak melekat je πŸ˜†πŸ˜…

So jangan skip minum #BioMineral tau!

#BioMineralHQ
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

SAYANG MAK AYAH KAN? jangan mulut je cakap sayang. 😏Nak hadiahkan kesihatan pun masih berkira-kira, padahal kita tahu, m...
04/30/2018

SAYANG MAK AYAH KAN?
jangan mulut je cakap sayang. 😏

Nak hadiahkan kesihatan pun masih berkira-kira, padahal kita tahu, makin meningkat umur, orang tua kita semakin uzur. Mereka tak harapkan apa-apa balasan pun selain dari kasih sayang kita.

Tanda kita sayang pada mak ayah kita, hadiahkan mereka DOA atau kesihatan supaya mereka mampu beribadah, dalam masa yang sama mendoakan kembali anak-anak mereka.

Permudahkan urusan mereka dalam beribadah. Dapatkan #BioMineral sekarang, sebagai tanda terima kasih anda kepada mak ayah πŸ’™

πŸ“žπŸ“©

#BioMineral3in1
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

BUKAN NAK KURUS TAPI NAK SIHAT BETUL TAK? 😜Yeke ni?..dah sihat baru lah berat badan turun dengan sendirinya tak gitu πŸ˜‚Bu...
04/29/2018

BUKAN NAK KURUS TAPI NAK SIHAT BETUL TAK? 😜

Yeke ni?..dah sihat baru lah berat badan turun dengan sendirinya tak gitu πŸ˜‚

Bulan puasa dah tibe.. ramai pulak berpusu2 nak turunkan berat badan..

Ya2. Boleh nak turunkan.. tapi pastikan lah usus tu bersih dulu πŸ˜‰ macam mana nak bersihkan?

Senang je.. buat air infused water je..a.k.a air detoks yg pasti wajib ada titisan #BioMineral πŸ’ƒ

EH! Sampai ada yg kempis perut dan boleh pulak berat badan turun dlm seminggu je lak tu? Nak tahu resepi air special ni? Cepat2 PM!.. dah dapatkan BioMineral baru kita share RESEPI, baru lah special πŸ˜‰

🌐 www.bio-mineral.com
πŸ‘https://www.facebook.com/BioMineralHq/
πŸ’Ÿhttps://www.instagram.com/biomineral_hq/

#BioMineralHQ
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

#Biomineral ni asal dari apa?Bagus ke kalau minum?Apa je yg boleh diubati dgn BioMineral?BioMineral berasal dari Laut Da...
04/27/2018

#Biomineral ni asal dari apa?
Bagus ke kalau minum?
Apa je yg boleh diubati dgn BioMineral?

BioMineral berasal dari Laut Dalam. 100% Sumber semulajadi yg sgt baik utk kesihatan yg Allah dh cipta & kurniaan..

#BioMineralHQ
#DropsOfVitality

BLOOD PRESSURE NORMAL LEPAS AMALKAN #BIOMINERALWoot..woot..testimoni segar dari laut dalam..🌊🌊🌊Alhamdulillah.. lepas ama...
04/26/2018

BLOOD PRESSURE NORMAL LEPAS AMALKAN #BIOMINERAL

Woot..woot..
testimoni segar dari laut dalam..🌊🌊🌊

Alhamdulillah.. lepas amalkan #Biomineral3in1, blood pressure turun ke paras normal... nak tahu mcmana boleh turun?sbb ada mineral2 yg membantu bertindak menurunkan tekanan darah...

Sape2 ada darah tinggi tapi malas makan ubat & telan pil...? Meh cuba sebotol BioMineral..

#BioMineral
#DropsOfVitality
#BMLifestyle
#DOVclan
#ProjekpHBiru

MASALAH #GOUT SETEL CARA 100% SEMULA JADI UNTUK NEUTRALKAN ASID URIK (YANG MENYEBABKAN SAKIT G0UT ANDA) DALAM MASA KURAN...
04/26/2018

MASALAH #GOUT SETEL

CARA 100% SEMULA JADI UNTUK NEUTRALKAN ASID URIK (YANG MENYEBABKAN SAKIT G0UT ANDA) DALAM MASA KURANG DARIPADA 3 MINGGU TANPA SEBARANG UBAT KIMIA ATAU PEMBEDAHAN YANG BAHAYA!

Tak sangka pulak amalkan BioMineral 45titis 1 hari + buat rendaman kaki bersama BioMineral hasil die memang tak sangka. LEGA SANGAT ❀️..

Alhamdulillah makan tak perlu pantang dah, sakit dan bengkak dah tak nampak bayang πŸ˜†

#BioMineral
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

ALKALINE WATER IS GOOD FOR YOUR HEALTH.. *gitteww.. TAPI..Make sure yg ori ya.. tak main la yg tipu2 atau artificial. Da...
04/22/2018

ALKALINE WATER IS GOOD FOR YOUR HEALTH.. *gitteww.. TAPI..

Make sure yg ori ya.. tak main la yg tipu2 atau artificial. Dalam ertikata yg lain, make sure air alkali yg diminum adalah 100% SEMULAJADI yg mengandungi mineral utama & surih (trace element).

KENAPA PERLUNYA ALKALI YG BERMINERAL? Sebab yg berfungsi utk meneutralkan asid dalam badan terdiri dari 4 komponen mineral iaitu Kalsium, Magnesium, Sodium & Potasium.

Bukan saja alkali bagus utk meningkatkan kesihatan, tapi mineralnya juga bagus utk tubuh badan berfungsi dengan baik.

JOM ORDER SEBOTOL.. murah je.. siap ada promosi lagi.

#BioMineral
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

TIPS BADAN LANGSING DARI JAUH DAH NAMPAK PINGGANG 😜Panjang nau nau tajuk hari ni πŸ˜…πŸ˜‚Bulan puasa dah tibe.. ramai pulak be...
04/21/2018

TIPS BADAN LANGSING DARI JAUH DAH NAMPAK PINGGANG 😜

Panjang nau nau tajuk hari ni πŸ˜…πŸ˜‚

Bulan puasa dah tibe.. ramai pulak berpusu2 nak turunkan berat badan..

Ya2. Boleh nak turunkan.. tapi pastikan lah usus tu bersih dulu πŸ˜‰ macam mana nak bersihkan?

Senang je.. buat air infused water je..a.k.a air detoks yg pasti wajib ada titisan #BioMineral πŸ’ƒ

EH! Sampai ada yg kempis perut dan boleh pulak berat badan turun dlm seminggu je lak tu? Nak tahu resepi air special ni? Cepat2 PM!.. dah dapatkan BioMineral baru kita share RESEPI, baru lah special πŸ˜‰

πŸ“©πŸ“ž

#BioMineral3in1
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

04/21/2018

BioMineral CW & GFX (copywrting & graphics):
Pernah dengar pasal kurap buta?..

bukan mata je buta.. tapi kurap pun boleh buta tau πŸ˜…

Ok korang, Kurap atau tinea corporis adalah sejenis penyakit kulit yang disebabkan oleh jangkitan sejenis kulat (fungi ) yang dipanggil dermatophyte.

So yg ni jenis kena kat budak2.. lambat jugak baiknya. Sampai naik risau mak die..

Tapi lepas 5 hari je amalkan #BioMineral kurap buta tu dah kering & hampir hilang. Kita ikhtiarkan.. asbab, alhamdulillah berhasil 😍

*Sayang keluarga titiskan #BioMineral3in1 je..πŸ’™

#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

Biar Minum Dulu... baru tau kesan kepada tubuh badan...mengandungi tinggi mineral dan zat serta sesuai untuk tubuh badan...
04/17/2018

Biar Minum Dulu... baru tau kesan kepada tubuh badan...

mengandungi tinggi mineral dan zat serta sesuai untuk tubuh badan manusia..

hanya titis dlm mana2 minuman kegemaran anda....

MENGHADAPI MASALAH KESIHATAN? ORDER SEKARANG..

πŸ“ž πŸ“©

#BioMineral
#DropsOfVitality
#BMLifestyle
#DOVclan
#ProjekpHBiru

Ewah2! bukan takat minum je, tapi 3IN1 lah.. Minum, sapu & spray 😍{Apa yang special lagi?}  Produk ni 100% produk tradin...
04/17/2018

Ewah2! bukan takat minum je, tapi 3IN1 lah..

Minum, sapu & spray 😍

{Apa yang special lagi?} Produk ni 100% produk trading. Y.E.S trading ya harap jelas πŸ˜‰

Harga memang Aumm terrrr murah.. beli sekarang ada promo #JIMAT RM40.. 😳🀩🀩
LAMBAT takpe org lain sapu dulu..

"Ok gerak lu.. pape roger" 😘

#BioMineral
#DropsOfVitality
#BMlifestyle
#ProjekpHBiru
#DOVclan

04/17/2018

AIR ALKALI BUATAN vs AIR ALKALI SEMULAJADI?
eh ada beza ke..? tak pernah tahu pun...

Meh saya nk share sket beza antara air alkali buatan & air alkali semulajadi.

Air alkali buatan terhasil melalui proses elektrolisis yang memisahkan molekul air menggunakan elektrik untuk menghasilkan alkali tiruan. Air dilalukan di atas kepingan platinum dan titanium yang menyebabkan pertukaran ion yang menjadikan air lebih alkali dalam pHnya.

manakala Air alkali semulajadi terhasil dari gabungan mineral yang di'kutip' apabila air melalui batu-batu, mempengaruhi perubahan pH dan menghasilkan air alkali yang semulajadi.

Air alkali semulajadi yang terhasil dari #BioMineral adalah gabungan mineral utama & surih yang terdapat di 'Laut Dalam'. Bukan sahaja ia bersifat alkali, tapi mineral yang terkandung sangat bagus untuk keperluan tubuh badan.

Jadi, kalau nk minum air so-called alkaline tu, biarla tahu dr mana sumbernya ya.. jgn main tonggang je.. minum air byk, tapi air yg diminum takde khasiat...

so kalau nk air alkali YANG BERKHASIAT, BioMineral la jawapannya.. bukan sekadar alkali semulajadi, tapi mengandungi mineral utama & surih dalam kuantiti yg diperlukan utk badan.

Sumber mineral & alkali yg mudah, mampu milik dan fungsi 3 dalam 1..

#DropsOfVitality
#BMLifestyle
#DOVclan
#ProjekpHBiru

[ INFO BIOMINERAL ]INSOMNIA & 4 MINERALSemalam baru je share pasal 1 testimoni brader yg bertahun menghidapi insomnia, s...
04/16/2018

[ INFO BIOMINERAL ]

INSOMNIA & 4 MINERAL
Semalam baru je share pasal 1 testimoni brader yg bertahun menghidapi insomnia, siap terpaksa ambil pil Xenex lg kan?

Lepas minum #BioMineral Insomnia dia pun gone.. ada baca tak? *tak baca letteww...😏

So, hari ni, abam nk share pulak apa yg jd asbab insomnia dia gone tu.. sila refer gambar.

#DropsOfVitality
#BMLifestyle
#DOVclan
#ProjekpHBiru

[ BETUL KE MINERAL ITU SENDIRI MEMBERI TENAGA? ]jawapannya.....TIDAK....dan kenapa TIDAK?ok jom baca..Mineral adalah uns...
04/13/2018

[ BETUL KE MINERAL ITU SENDIRI MEMBERI TENAGA? ]

jawapannya...
.
.
TIDAK..
.
.
dan kenapa TIDAK?

ok jom baca..

Mineral adalah unsur kimia eksklusif yang berasal dari bumi. Badan anda tidak dapat menghasilkan mineral, namun tetap memerlukan beberapa daripada mereka untuk berfungsi dengan normal.

Secara definisi, makro-galian (Macro Mineral) diperlukan dalam jumlah yang agak besar. Sebaliknya, badan hanya memerlukan sebahagian kecil jumlah mineral mikro. Tiada satu pun kelas mineral yang memberi tenaga. Namun, mereka penting untuk tubuh badan berfungsi menghasilkan tenaga.

Berikut merupakan antara 5 mineral yang memainkan peranan dalam mengaktifkan tubuh badan dalam menghasilkan tenaga yang diperlukan. Akibat dari kekurangan mineral ini, badan akan jadi letih & lesu serta tidak bermaya.

so boleh faham dah kenapa bila amalkan #biomineral, badan terasa bertenaga? kerana mineral2 yg terkandung dalam sebotol BioMineral dapat membantu organ badan anda memberi tenaga yang diperlukan.

#BioMineralHQ
#DropsOfVitality
#BMLifestyle
#DOVclan
#ProjekpHBiru

Address

Jalan Feri Lama,Mukah
Sarawak, ON
96400

Telephone

0193954168

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Bio Mineral Mukah Penawar Alam Semulajadi posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Videos

Nearby health & beauty businesses


Other Medical & Health in Sarawak

Show All