ازدواجی مسائل اور ان کا علاج

ازدواجی مسائل اور ان کا علاج All about your Sexual Health And Education

یہ پیچ ان افراد کے لیے ہےجو اپنی سیکس مسائل کسی سے شئیر کرتے ہوے شرماتے ہیں۔ اپنے سیکس مسائل کے حل کے لیے ان بکس میں رابطہ کریں

send ur issu on whatsapp
22/02/2022

send ur issu on whatsapp

19/01/2022

نفس کو لمبا اور موٹا کرنے کی دوائ موجود ہے گھر بیٹھے منگوانے کے لۓ رابطہ کریں

بریسٹ سائز کو کم کرنے کا نسخہ۔۔۔۔۔اگر بریسٹ جسامت میں زیادہ ہوں یا نیچے کو لٹکے ہوئے ہوں تو آپ یہ نسخہ استعمال کیجئے۔۔۔۔...
02/12/2021

بریسٹ سائز کو کم کرنے کا نسخہ۔۔۔۔۔

اگر بریسٹ جسامت میں زیادہ ہوں یا نیچے کو لٹکے ہوئے ہوں تو آپ یہ نسخہ استعمال کیجئے۔۔۔۔
انار کا چھلکا (سوکھا ہوا) 50 گرام
تلوں کا تیل 1 پاؤ
ترکیب تیاری..
انار کے چھلکوں کو تلوں کے تیل میں اس طرح بھونیں کہ چھلکے مکمل طور پر جل جائیں ٹھنڈا ہونے کے بعد اس میں سے تیل کو علیحدہ کر کے ایک بوتل میں بھر لیں اور دن میں تین بار اچھی طرح سے بریسٹ پر مالش کر کے بریزر پہن لیں کہ یہ نیچے کو بلکل نہ لٹکیں۔۔۔۔۔۔ یہ عمل دہراتی ہریں جب تک اچھے نتائج نہ ملیں۔۔۔۔

بریسٹ بڑے ہونے اور لٹکنے کی وجوہات۔۔۔۔

جسم میں بلغم کی زیادتی۔۔۔
جسم میں چربی کی زیادتی۔۔۔
جسم کا موٹاپا۔۔۔۔۔
بنا ضرورت بیرسٹ کی مالش۔۔۔
بریسٹ پر ہاتھ پھیرنا یا دبانا اور کھینچنا۔۔۔۔
بریسٹ فیڈنگ/ بچوں کو دودھ پلانا۔۔۔
بریسٹ کا ہر وقت نیچے کو لٹکے رہنا۔۔۔
*Mazeed Malomat K Liye inbox karein ____!!!*

12/11/2021

کسی جگہ ایک بوڑھی مگر سمجھدار اور دانا عورت رہتی تھی جس کا خاوند اُس سے بہت ہی پیار کرتا تھا۔دونوں میں محبت اس قدر شدید تھی کہ اُسکا خاوند اُس کیلئے محبت بھری شاعری کرتا اور اُس کیلئے شعر کہتا تھا۔عمر جتنی زیادہ ہورہی تھی، باہمی محبت اور خوشی اُتنی ہی زیادہ بڑھ رہی تھی۔جب اس عورت سے اُس کی دائمی محبت اور خوشیوں بھری زندگی کا راز پوچھا گیا,

کہ آیا وہ ایک بہت ماہر اور اچھا کھانا پکانے والی ہے؟
یا وہ بہت ہی حسین و جمیل اور خوبصورت ہے؟
یا وہ بہت زیادہ عیال دار اور بچے پیدا کرنے والی عورت رہی ہے؟
یا اس محبت کا کوئی اور راز ہے؟

تو عورت نے یوں جواب دیا کہ:

خوشیوں بھری زندگی کے اسباب اللہ سبحانہ و تعالیٰ کی ذات کے بعد خود عورت کے اپنے ہاتھوں میں ہیں۔ اگر عورت چاہے تو وہ اپنے گھر کو جنت کی چھاؤں بنا سکتی ہے اوراگر یہی عورت چاہے تو اپنے گھر کو جہنم کی دہکتی ہوئی آگ سےبھی بھر سکتی ہے۔

مت سوچیئے کہ مال و دولت خوشیوں کا ایک سبب ہے۔ تاریخ کتنی مالدار عورتوں کی کہانیوں سے بھری پڑی ہے جن کے خاوند اُن کو اُنکے مال متاب سمیت چھوڑ کر کنارہ کش ہو گئے۔

اور نا ہی عیالدار اور بہت زیادہ بچے پیدا کرنے والی عورت ہونا کوئی خوبی ہے۔ کئی عورتوں نے دس دس بچے پیدا کئے مگر نا خاوند اُنکے مشکور ہوئے اور نا ہی وہ اپنے خاوندوں سے کوئی خصوصی التفات اور محبت پا سکیں بلکہ طلاق تک نوبتیں جا پہنچیں۔

اچھے کھانا پکانا بھی کوئی خوبی نہیں ہے، سارا دن کچن میں رہ کرمزے مزے کے کھانے پکا کر بھی عورتیں خاوند کے غلط معاملہ کی شکایت کرتی نظر آتی ہیں اور خاوند کی نظروں میں اپنی کوئی عزت نہیں بنا پاتیں۔

تو پوچھا گیا پھر آپ ہی بتا دیں اس پُرسعادت اور خوشیوں بھری زندگی کا کیا راز ہے؟ اور آپ اپنے اورخاوند کے درمیان پیش آنے والے مسائل اور مشاکل سے کس طرح نپٹا کرتی تھیں؟

اُس نے جواب دیا: جس وقت میرا خاوند غصے میں آتا تھا اور بلا شبہ میرا خاوند بہت ہی غصیلا آدمی تھا، میں اُن لمحات میں ( نہایت ہی احترام کے ساتھ) مکمل خاموشی اختیار کر لیا کرتی تھی۔ یہاں ایک بات واضح کر دوں کہ احترام کےساتھ خاموشی کا یہ مطلب ہے کہ آنکھوں سے حقارت اور نفرت نا جھلک رہی ہو اور نا ہی مذاق اور سخریہ پن دکھائی دے رہا ہو۔ آدمی بہت عقلمند ہوتا ہے ایسی صورتحال اور ایسے معاملے کو بھانپ لیا کرتا ہے۔

اچھا تو آپ ایسی صورتحال میں کمرے سے باہر کیوں نہیں چلی جایا کرتی تھیں؟

اُس نے کہا: خبردار ایسی حرکت مت کرنا، اس سے تو ایسا لگے گا تم اُس سے فرار چاہتی ہو اور اُسکا نقطہ نظر نہیں جاننا چاہتی، خاموشی تو ضروری ہے ہی، اس کے ساتھ ساتھ خاوند جو کچھ کہے اُسے نا صرف یہ کہ سُننا بلکہ اُس کے کہے سے اتفاق کرنا بھی اُتنا ہی اشد ضروری ہے۔ میرا خاوند جب اپنی باتیں پوری کر لیتا تو میں کمرے سے باہر چلی جایا کرتی تھی، کیونکہ اس ساری چیخ و پکار اور شور و شرابے والی گفتگو کے بعد میں سمجھتی تھی کہ اُسے آرام کی ضرورت ہوتی تھی۔ کمرے سے باہر نکل کر میں اپنے روزمرہ کے گھریلو کام کاج میں مشغول ہو جاتی تھی، بچوں کے کام کرتی، کھانا پکانے اور کپڑے دھونے میں وقت گزارتی اور اپنے دماغ کو اُس جنگ سے دور بھگانے کی کوشش کرتی جو میری خاوند نے میرے ساتھ کی تھی۔

تو آپ اس ماحول میں کیا کرتی تھیں؟ کئی دنوں کیلئے لا تعلقی اختیار کرلینا اور خاوند سے ہفتہ دس دن کیلئے بول چال چھوڑ دینا وغیرہ؟

اُس نے کہا: نہیں، ہرگز نہیں، بول چال چھوڑ دینے کی عادت انتہائی گھٹیا فعل اور خاوند کے ساتھ تعلقات کو بگاڑنے کیلئے دو رُخی تلوار کی مانند ہے۔ اگر تم اپنے خاوند سے بولنا چھوڑ دیتی ہو تو ہو سکتا ہے شروع شروع میں اُس کیلئے یہ بہت ہی تکلیف دہ عمل ہو۔ شروع میں وہ تم سے بولنا چاہے گا اور بولنے کی کوشش بھی کرے گا۔ لیکن جس طرح دن گزرتے جائیں گے وہ اِس کا عادی ہوتا چلا جائے گا۔ تم ایک ہفتہ کیلئے بولنا چھوڑو گی تو اُس میں تم سے دو ہفتوں تک نا بولنے کی استعداد آ جائے گی اور ہو سکتا ہے کہ تمہارے بغیر بھی رہنا سیکھ لے۔ خاوند کو ایسی عادت ڈال دو کہ تمہارے بغیر اپنا دم بھی گھٹتا ہوا محسوس کرے گویا تم اُس کیلئے آکسیجن کی مانند ہو اور تم وہ پانی ہو جس کو پی کر وہ زندہ رہ رہا ہے۔اگر ہوا بننا ہے تو ٹھنڈی اور لطیف ہوا بنو نا کہ گرد آلود اور تیز آندھی۔

اُس کے بعد آپ کیا کیا کرتی تھیں؟

اُس عورت نے کہا: میں دو گھنٹوں کے بعد یا دو سے کچھ زیادہ گھنٹوں کے بعد جوس کا ایک گلاس یا پھر گرم چائے کا یک کپ بنا کر اُس کے پاس جاتی، اور اُسے نہایت ہی سلیقے سے کہتی، لیجیئے چائے پیجیئے۔ مجھے یقین ہوتا تھا کہ وہ اس لمحے اس چائے یا جوس کا متمنی ہوتا تھا۔ میرا یہ عمل اور اپنے خاوند کے ساتھ گفتگو اسطرح ہوتی تھی کہ گویا ہمارے درمیان کوئی غصے یا لڑائی والی بات ہوئی ہی نہیں۔

جبکہ اب میرا خاوند ہی مجھ سے اصرار کر کے بار بار پوچھتا تھا کہ کیا میں اُس سے ناراض تو نہیں ہوں۔جبکہ میرا ہر بار اُس سے یہی جواب ہوتا تھا کہ نہیں میں تو ہرگز ناراض نہیں ہوں۔ اسکے بعد وہ ہمیشہ اپنے درشت رویئے کی معذرت کرتا تھا اور مجھ سے گھنٹوں پیار بھری باتیں کرتا تھا۔

تو کیا آپ اُس کی ان پیار بھری باتوں پر یقین کر لیتی تھیں؟

ہاں، بالکل، میں اُن باتوں پر بالکل یقین کرتی تھی۔ میں جاہل نہیں ہوں۔

کیا تم یہ کہنا چاہتی ہو کہ میں اپنے خاوند کی اُن باتوں پر تو یقین کر لوں جو وہ مجھ سے غصے میں کہہ ڈالتا تھا اور اُن باتوں پر یقین نا کروں جو وہ مجھے پر سکون حالت میں کرتا تھا؟ تم مجھ سے کیونکر منوانا چاہتی ہو کہ میں اُسکی غصے کی حالت میں کہی ہوئی باتوں پر یقین کرلیا کروں؟

تو پھر آپکی عزت اور عزت نفس کہاں گئی؟

کاہے کی عزت اور کونسی عزت نفس؟ کیا عزت اسی کا نام ہے تم غصے میں آئے ہوئے ایک شخص کی تلخ و ترش باتوں پر تو یقین کرکے اُسے اپنی عزت نفس کا مسئلہ بنا لومگر اُس کی اُن باتوں کو کوئی اہمیت نا دو جو وہ تمہیں پیار بھرے اور پر سکون ماحول میں کہہ رہا ہے!

میں فوراً ہی اُن غصے کی حالت میں دی ہوئی گالیوں اور تلخ و ترش باتوں کو بھلا کر اُنکی محبت بھری اور مفید باتوں کو غور سے سنتی تھی۔
----------------------------------------------------------------------------

جی ہاں، خوشگوار اور محبت بھری زندگی کا راز عورت کی عقل کے اندر موجود تو ہے مگر یہ راز اُسکی زبان سے بندھا ہوا ہے.

11/11/2021

شاه رخ خان.
سلمان خان.
عامر خان.
سچن ٹیندولکر.
میسی.
شاہد آفریدی .
ورات کوھلی......
یہ ان لوگوں کے نام ھیں جو آپکو نہیں جانتے ...!
جنہیں آپکی کوئی پرواہ بھی نہیں...!
جنہیں آپکے مستقبل کی کوئی فکر نہیں....!
ان لوگوں نے آپکے لئے کبھی بھی کسی سے کچھ نہیں مانگا....!
ان لوگوں نے کبھی غلطی سے بھی آپکو یاد نہیں کیا...!
ان لوگوں نے کبھی آپ سے محبت کا اظہار بھی نہیں کیا...!
لیکن .!!
▬کوئی ھے ▬!!
• جو آپ سب کے لئے راتوں کو اٹھ اٹھ کر رویا تھا....!
• جس کو آپکی فکر ہمیشہ ستاتی رھتی تھی...!
• جس نے ھمیشہ اپنے اللہ سے آپکی جنت کو مانگا....!
• جس نے آپ سے حد درجہ محبت کی.....!
• جس نے آپکے لئے پتھر بھی کھائے.....!
• جس نے اپنے آخری وقت میں بھی آپکو یاد کیا...!
اور جو روز قیامت بھی ہماری شفاعت کے لئے رب کے حضور اپنی پیشانی سجدہ ریز کئے ہوئے ملے گا....
اور ھم نے کیا کیا؟_ ہم نے اپنی زندگی ان لوگوں پر لگا دی جو ھمیں جانتے بھی نہیں....!
_ ھم نے اپنے نہ جانے کتنے پیسے...ان لوگوں پر برباد کردئے جنہیں ھماری پرواہ کبھی تھی ہی نہیں ...!
_ ھم نے ان لوگوں کو اپنا آئیڈیل بنایا جنکو کبھی ھمارے بارے میں سوچنے کی فرصت ھی نہیں ملی....!
_ کیا ھم نے اپنے پیارے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی زندگی کو جاننےکی کوشش کی ؟؟
_ جس ذات نے صرف اور صرف ھمارے اور آپکے لئے اتنی مشقتیں برداشت کیں....!
_ جو ھمارے غم میں راتوں کو اٹھ کر روتا رھا....!
_ جس ذات نے ہمیں ساری زندگی یاد رکھا
ہم نے انھیں کتنا یاد رکھا ...!.
◕ ذرا سوچیں.....!!
کیا یہی انصاف کا تقاضا ھے...؟؟
کیا اسی کانام أمت محمدی صلی اللہ علیہ وسلم ہونا ھے....؟؟
کیا واقعی ھمارے لیےرسول صلی اللہ علیہ وسلم کی زندگی کوئی اہمیت رکھتی ہے_____ ؟؟
کیا ہم اپنے بہترین امتی ہونے کا، اور اپنے پیارے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی محبت کا حق ادا کررہے ہیں؟؟؟؟

**~> سعدیہ

11/11/2021

١۔ خواتین کنواری بوڑھی ہورہی ہیں مگر انکی پہلی بیوی سینے پہ گولی نہیں کھا سکتی اس لئے کہانی ادھوری ہے ۔

٢۔ اگر کوئی شخص کسی بیوہ یا مطلقہ سے شادی کرلے تو اس کے گھر والے شرم کے مارے بتاتے نہیں کہ ہمارے لڑکے نے ایسی عورت سے شادی کی ہے

٣۔ کوئی لڑکی کسی شادی شدہ مرد سے محبت کرے تو وہ حرام کاری کرنے پہ راضی ہوسکتی ہے مگر شادی پہ اس لئے نہیں کہ سارا معاشرہ اس کو کوسے گا کہ کسی کا گھر اجاڑ دیا اس ناگن نے ۔۔ وہ چلتی پھرتی گالی بن جاتی ہے

۴۔ بالفرض تینوں میاں بیوی راضی بھی ہوں تو ان کی اولاد شرماتی ہے کہ ہمارے باپ نے دوسری شادی کی کیونکہ معاشرہ ان کو عجیب طرح سے مزاق بناتا ہے جبکہ اک زانی کا لڑکا سر اٹھا کر چلتا ہے افسوس

۵۔ جو عورتیں واقعی عورتوں کے حقوق کی علمبردارہیں وہ کیوں اپنے بھائی یا شوہر کو یہ ترغیب نہیں دیتی ہیں کہ تم بیوہ یا سکون گھر کی یتیم لڑکی گھر لاو ؟؟ جب کہ بہنیں ہی رشتہ پسند کرنے جاتی ہیں اور خوبصورت کنواریاں ڈھونڈتی ہیں صرف ۔۔۔ اور شوہروں کو وہ شئر کے لفظ پہ محدود کردیتی ہیں ۔۔۔

٦۔ مرد اک بیوی پہ کمپرومائز کرتا ہے اور اس فرسٹیشن میں غصہ کرتا ہے گھر پہ اور (جو غلط ہے) اور بیوی سوچتی ہے میں سب کچھ تو کررہی یہ پھر بھی غصہ کرتا رہتا ۔۔۔ مسئلہ یہ ہے کہ۔مرد اک عورت کیلئے بنا ہی نہیِں ہے جو مرد یہاں کمنٹس دیتے ہیں وہ یا تو غیر شادی شدہ بچے ہیں جنکا تجربہ کچھ نہیں یا وہ عورتوں کو لبھانے کیلئے ایسی باتیں کرتے ہیں اور بھائی بن کر انباکس تک رسائی حاصل کرلیتے ہیں اور کندھا دے جر ہاتھ پکڑنے کی کوشش میں ہوتے ہیں ۔۔۔ عورتیں ان سے ہوشیار رہا کریں

کیونکہ جو انسان خود سے سچ نہیں بول رہا آپ سے کیا بولے گا ۔۔۔
جناب کبھی طوائفوں سے معلوم کریں تو پتہ چلے گا کہ وہاں ۴٠ سال کی عمروں کے زیادہ تر شادی شدہ جاتے ہیں زیادہ تر ۔۔۔ آخر کیوں ؟
ہم نے ایسا معاشرہ ترتیب دے دیا یے جہاں عورت و مرد سب ہی مظلوم بھی ہیں اور ظالم بھی ۔

لڑکیاں گھروں پہ بیٹھی نفسیاتی مریض بن رہی ہیں اور مرد جنگلی جانور،
میرا ماننا ہے کہ کسی نا اہل مرد کی پہلی بیوی بننے سے بہتر ہے کسی زمہ دار شخص کی دوسری بیوی بن جاؤ، اور خواتین اگر سچ بولیں تو وہ میری بات سے متفق ہونگی جن کو اعتراض ہو ان کو کمنٹس میں ثبوت دے سکتا ہوں کہ خواتین کی اچھا شوہر ہو تو دوسری بیوی بننے پہ راضی ہے مگر پہلی بیوی اپنے بے کار شوہر کو شئر کرنے پہ بھی راضی نہیں، جانتی ہیں کیوں ؟؟؟ کیونکہ ان کو شئرنگ کا ڈر نہیں بلکہ یہ ڈر ہے کہ لوگ کیا کہیں گے ہائے تمہارے میاں نے دوسری شادی کرلی۔ اور اس سے وہ کمتری محسوس کریں گی معاشرے میں۔ یہ ہے ہمارا معاشرہ آپ سب کو یہ معاشرہ مبارک ہو اور ہم فخر سے نفس پرستی میں اس کو ڈیفینڈ بھی کرتے ہیں۔

11/11/2021

مرد جتنا بھی بہادر کیوں نہ ہو

بیوی کے ھاتھ میں اپنا موبائل دیکھ کر اس کا " تراہ " ضرور نکل جاتا ہے 😁😝
😂😂😂

10/11/2021
ہمارےپاس ہرزات برادری کےاچھےرشتےدرکارہیں سیریس لوگ واٹسن ای03104020215پررابطہ کریں رجسٹرںشن فیس کےبغیرکام سےمعزرت
10/11/2021

ہمارےپاس ہرزات برادری کےاچھےرشتےدرکارہیں سیریس لوگ واٹسن ای03104020215پررابطہ کریں رجسٹرںشن فیس کےبغیرکام سےمعزرت

Like this page for more knowladge
10/11/2021

Like this page for more knowladge

09/11/2021

Only faisalabadi g i r l s can apply

09/11/2021
Tayar dwai bhi order kr k mangwa sakty Hein Whatsapp 03104020215
09/11/2021

Tayar dwai bhi order kr k mangwa sakty Hein Whatsapp 03104020215

30/08/2021

جن گھروں کی بیویاں گھر کی خوبصورتی سے زیادہ اپنی خوبصورتی پر توجہ دیتی ہیں ا،ان کی نشانی یہ ہوتی ہے،کپڑے کمرے میں کرسی پر ڈھیر تاروں پر لٹکے ہوئے،جہیز کا شو کیس مٹی سے اٹا ہوا،برتن میلے سجے ہوئے،گنتی کے چند برتن استعمال میں،کچن کی شیلف سیاہ،دیواروں پر تیل کی چھینٹوں کے نشان،الماریوں میں کپڑے ٹھونسے ہوئے،کہیں جانا ہے تو سوٹ نکالا،استری کیا،پہن لیا،کوئی پتہ نہیں خاوند کے کپڑے کہاں ہیں،جرابیں،بنیان کہاں ہیں،دھوتے وقت جو مل گئیں دھو دیں،نہ سلیقہ،نہ نفاست،جوتیوں کو گھنڈانا شان کےخلاف،پہلا سوال،کیا پہنوں؟ سب کچھ ہو کر بھی شکوے شکائتیں،ان کو کسی شادی میں دیکھیں تو بہترین میک اپ،بالوں کی لٹ سنہری،جیسے ڈیفینس کے بنگلے سے آئی ہوں،گھر جائیں تو بیٹھنے کی صاف جگہ بھی نہیں ہوتی،متلاشی آنکھیں،ٹی وی ڈرامے دیکھ دیکھ کر احساس محرومی،خاوند کی وقعت ہی کوئی نہیں،
ایسی عورتیں صرف چند تحائف اور جھوٹی تعریف کی مار ہیں،کبھی ضمیر جاگ گیا تو نمازیں شروع کر دیں،پھر انتقاما" چھوڑ دیں،باہر کھانے کی شوقین،گھر میں سڑی ،محفلوں میں قہقہے،سب سے خطرناک سٹیج وہ ہے جب بغیر کام سے بغیر بتائے گھر سے نکل جائیں،ان کو خود بھی سمجھ نہیں آ رہی ہوتی کہ ان کی زندگی میں سکون کیوں نہیں،
اس کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ گھر کی صفائی سے شروع ہوں،ہر چیز صاف ستھری اپنی جگہ پر موجود ہو،خاوند جیسا بھی ہے،شکر کریں،ٹی وی ڈراموں کو اپنی سوچوں پر حاوی نہ کریں،باقائدگی سے نماز،قرآن شریف پڑھیں،ایک مہینے میں ہی گھر ہی جنت بن جائے گا.. !!

30/08/2021

اکثر محبتوں کے شکار لڑکے مجھے بتاتے ہیں کہ لڑکی نہیں مان رہی، لڑکی کے گھر والے نہیں مان رہے۔ تو میں کہتا ہوں اپنا سٹیٹس بہتر کرو۔ پیسہ اکٹھا کرو ۔بڑی گاڑی لو۔ بڑا بنگلہ خریدو۔
اگر کوئی پڑھا لکھا عاشق ہو تو میں اسے الو کے خون سے تعویز لکھنے کی بجائے اسے CSS کرنے کا مشورہ دیتا ہوں۔ بہت سے عاشقوں نے CSS کی کوشش میں PMS پاس کیا تو محبوب خود چل کے قدموں میں آئے۔
محبتوں اور رشتوں کی بندش اچھا سٹیٹس ہی کھول سکتا ہے۔
میں اکثر بڑی گاڑیوں میں دیکھتا ہوں کہ گنجے ٹکلے مردوں کے ساتھ خوبصورت حسینائیں جا رہی ہوتی ہیں۔ یہ حسینائیں ان مردوں کے اچھے سٹیٹس کی کرامات ہوتی ہیں۔

آسمان پہ جوڑے فقط غریب لوگوں کے بنتے ہیں۔ امیر لوگ اپنے جوڑے اپنی مرضی سے بناتے ہیں۔

اگر افسر کا بھدا سا بچہ افسر کے ساتھ آفس آ جائے تو ماتحت عملہ اس بچے سے لاڈ پیار کرتے تھکتا نہیں۔ اگر کبھی چپڑاسی کا خوبصورت بچہ اس کے ساتھ آ جائے تو کوئی اسے منہ نہیں لگاتا🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

آج کل کے نوجوانوں کے لیے پیغام

30/08/2021
12/02/2021

جن گھروں کی بیویاں گھر کی خوبصورتی سے زیادہ اپنی خوبصورتی پر توجہ دیتی ہیں ا،ان کی نشانی یہ ہوتی ہے،کپڑے کمرے میں کرسی پر ڈھیر تاروں پر لٹکے ہوئے،جہیز کا شو کیس مٹی سے اٹا ہوا،برتن میلے سجے ہوئے،گنتی کے چند برتن استعمال میں،کچن کی شیلف سیاہ،دیواروں پر تیل کی چھینٹوں کے نشان،الماریوں میں کپڑے ٹھونسے ہوئے،کہیں جانا ہے تو سوٹ نکالا،استری کیا،پہن لیا،کوئی پتہ نہیں خاوند کے کپڑے کہاں ہیں،جرابیں،بنیان کہاں ہیں،دھوتے وقت جو مل گئیں دھو دیں،نہ سلیقہ،نہ نفاست،جوتیوں کو گھنڈانا شان کےخلاف،پہلا سوال،کیا پہنوں؟ سب کچھ ہو کر بھی شکوے شکائتیں،ان کو کسی شادی میں دیکھیں تو بہترین میک اپ،بالوں کی لٹ سنہری،جیسے ڈیفینس کے بنگلے سے آئی ہوں،گھر جائیں تو بیٹھنے کی صاف جگہ بھی نہیں ہوتی،متلاشی آنکھیں،ٹی وی ڈرامے دیکھ دیکھ کر احساس محرومی،خاوند کی وقعت ہی کوئی نہیں،
ایسی عورتیں صرف چند تحائف اور جھوٹی تعریف کی مار ہیں،کبھی ضمیر جاگ گیا تو نمازیں شروع کر دیں،پھر انتقاما" چھوڑ دیں،باہر کھانے کی شوقین،گھر میں سڑی ،محفلوں میں قہقہے،سب سے خطرناک سٹیج وہ ہے جب بغیر کام سے بغیر بتائے گھر سے نکل جائیں،ان کو خود بھی سمجھ نہیں آ رہی ہوتی کہ ان کی زندگی میں سکون کیوں نہیں،
اس کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ گھر کی صفائی سے شروع ہوں،ہر چیز صاف ستھری اپنی جگہ پر موجود ہو،خاوند جیسا بھی ہے،شکر کریں،ٹی وی ڈراموں کو اپنی سوچوں پر حاوی نہ کریں،باقائدگی سے نماز،قرآن شریف پڑھیں،ایک مہینے میں ہی گھر ہی جنت بن جائے گا.. !!

20/01/2021

ایک بہن کو گھر چلانے کے لیے ایک سلائی مشین کی ضرورت ہے اپنا تعاون کر کے آخرت کی بہتری میں قدم برہائیں ۔ انباکس میں رابطہ کریں

24/12/2020

السلام علیکم
میں نے غریب لوگوں کی مدد کے لیے اک کمیٹی شروع کی ہوئی ہے 100 روپے ماہانہ
10 ہزار لوگ ہوں تو ایک مہینے میں ہم سب مل کر کچھ لوگوں کا علاج اور کچھ بچیوں کی شادی کروا سکتے ہیں
آپ سب بھی حصہ بنیں اور اپنا مفید مشورہ بھی دیں
100 روپے مہینے کا دینا میرے خیال میں کوئی مشکل کام نہیں.
اللہ تعالیٰ نیکی کرنے کی توفیق عطا فرمائے آمین ثم آمین
جزاک اللہ خیرا
Whatsapp # 03217975123

28/11/2020

aslamu alikum
jo boys or girls . galat kamo ki waja sy apna ap kharab kar chuky haen . or ab sahi hona chahty haen . apni khoi taqat wapis lana chahty haen . or real life enjoy karna chahty haen . or wo hazrat jo beyolad haen ya ab un ky s***m nahi haen to mujy inbox karean . inshaAllah natural jari botiyo sy ilaj ho ga jis maen khany peeny ki pabandi nahi balky sb kuch kha sakaen gay . jo hakeem ya doctor lakho ka ilaj karwaty hain wo bohat sasta ho ga inshaAllah . Allah ky fazal sy mardana taqat . s***m 100% . shadi kay mukammal kabil . or azo khas bilkul theek ho jaye ga . kamar dard joro ka dard . tango ka dard bhi theek ho ga . Allah kay hukar sy . jo woman bacho wali haen . kamar dard lakoria . tango main dard . wo bhi Allah ky fazal sy natural jari botiyo sy theek ho ga . maen boys sy kehta hou apni life ko Allah ki di hoi taqat jo zaya ki hay wo bahal karny ka app ky pas behtreen moka hay . jin hazrat ki shadi ko 2 month reh gaye haen wo jo boht jaldi rabta karean or jo 40+ haen or oulad ka masla hay jis maen s***m nahi banty wo bhi jaldi rabta karean . maen nahi . mera Allah sb kuch theek kar day ga . inshaAllah . kharcha bohat km hay . blkul befikar ho kar inbox karean .
NOTE . boys or girls inbox maen bohat time zaya karty haen . please please please jis ny apna ilaj karwana hay wo he inbox karay . jo gunaho sy sachi toba kar sakay . or dawai ka agar masla ho to meray sath dawa khana ja kr khud bill dy do . maen munafa nahi leta .
agar ilaj nahi bhi karwana to Allah sy sachi toba karlo . boy to boy s*x maen cancer ki 200 sy zeada aqsam haen . dosri bari bimariya alag sy haen . or sab sy bhar kar Allah ki narazgi ka sabab hay . ap ye kam karo or Allah ehmat farmaye ho nahi sakta . or agar ap karoor pati ho to Allah ny rassi dheli chori hoi hay . yad rakho wo agar rehman o raheem hay to . Qahhar bhi hay . Allah ky azab sy bacho . jis jy ab inbox karna hay . pehly aram sy ye post parh lay

20/06/2020

شادی شدہ افراد کے لیے منفرد توفا ٹائمیگ 1‎ ‎گنٹاہ بیوی بھی حیران رہ جائے خواہش مند افراد رابطہ کریں

16/06/2020

99% خواتین کی شرمگاہ کالی ہو جاتی ہے...اس طرف یہ لوگ توجہ نہیں دیتی....
شوہر یہ سوچتا ہے کہ شاید دوسری گرل کی وائیٹ ہوگی.....
آپ کا کلر وائٹ ہے تو کریمز لگا کر...ہاتھ پاؤں منہ کلر سفید رہتا ہے مگر نیچے بلیک ہوتی ہے....شرمگاہ کو بلیک کرنے میں سب سے بڑی بال سفائی کی کریمز کا استعمال ہے.....کوشش کریں کریمز استعمال نہ کریں بہت نقصان ہے..
اسکو وائٹ کرنے کا آسان حل ہے........انباکس....

13/04/2020

تمام پاکستان میں جن غریبوں بھائی کو راشن نہیں ملا ہے وہ اپنا یا اکاؤنٹ نمبر کمینٹ کرے۔
اس پوسٹ کو زیادہ سے زیادہ گروپس میں لازمی شیئر کریں
24 گھنٹوں میں آپکو 1500 روپیے آپکے اکاؤنٹ میں مل جائینگے۔
👈پيج کو ضرو لائیک کرے

18/02/2020

*پیٹ کا پھولنا/پیٹ کا نکلنا/پیٹ کا مٹکا نما ھونا/ریح کا درد/گھٹنوں کا درد/کندھے کا درد*

دل کا راز تھا بتانے جا رھا ھوں اس نسخے کو استعمال کریں حکماء اکرام بے خوف و خطر اپنے مریضوں کو استعمال کروائیں اور مندرجہ بالا امراض جو اوپر بیان کئے ھیں ان سے جان چھڑوائیں موٹاپے کو الوداع کہہ دیں:-

*🎀 نسخہ برائے موٹاپا ختم کرنا 🎀*
*بڑھا ھوا پیٹ کنٹرول کرنا*

*ھوالشافی*

ایک پاو دودھ میں
بیس گرام ادرک کا ٹکڑا ڈال کر ابالیں
جب دودھ کو ایک ابالا آ جائے تو
ادرک کا ٹکڑا نکال کر محفوظ کر لیں،

اور اس دودھ میں ایک چمچ دیسی گھی اور
ایک چمچ شہد ڈالکر نیم گرم پی لیں
اور جو ادرک کا ٹکڑا محفوظ کیا تھا
اسے صبح ناشتے کے وقت سالن کے اوپر باریک کاٹ کر مکس کر کے روٹی کے ساتھ کھا جائیں۔

ان شاءاللہ
اکیس یوم میں ڈھول جیسا پیٹ جو تیزاب سے بھی کم نہ ھوتا ھو
چھوارے کی طرح سوکھ جائیگا ساتھ فٹنس آئیگی خواتین اور مردوں کے لئے

اس سے بڑھ کر کوئی اور آسان دیسی نسخہ فٹنس کے لئے نہ ھے
ساتھ جسم میں درد کا نام و نشان باقی نہیں رھے گا شوگر کے مریض شہد کے بغیر استعمال کریں انکی شوگر لیول پہ آ جائیگی۔
مجرب ھے بےضرر ھے ہائی بلڈ پریشر کے مریض بھی استعمال کر سکتے ہیں
نماز لازمی پڑھیں
*🌱 دیسی نسخے 🌱*

18/11/2019

مہربانی فرما کر اپنے مسایل انبکس میں بتایا کریں۔شکریہ

09/01/2019

آئیے بیوی کے ساتھ رومانس کرنا سیکھیں:

1: گھر میں داخل ہو کر پہلا کام برش کرنا اور اس کیلئے اپنے آپ کو بنانا سنوارنا

2: اُس کے ساتھ بیٹھ کر ڈھیروں باتیں کرنا

3: اس کے گھر کے کاموں میں ہاتھ بٹا دینا

4: اس کے جھوٹے برتن سے پانی پینا خاص طور پر جہاں اس کے ہونٹ لگے ہوں۔

6: اس کے ساتھ کھیلنا، دوڑ لگانا۔

7: اس کے بغیر کوئی دعوت پر بلائے تو انکار کر دینا

8: اُس کے پسندیدہ نام یا اس کے نام کو مزید پیارا بنا کر بلانا

9: اس کی گود میں سر رکھ کر سونا

10: لوگوں میں اس سے محبت کا اعتراف کرنا۔

11: اس سے ایسے برتاؤ کرنا جیسے وہ کانچ کی بنی ہوئی ہو۔

12: اسے اپنے ہاتھ سے کھلانا یا اس کے منہ میں لقمہ ڈالنا-

13: اس کے ساتھ حسن سلوک، حسن معاسرت، شفقت، حنان، عفو، درگزر، خندہ پیشانی، لطف و عنایت اور مہربانی والا رویہ رکھنا۔
مزید اضافہ کیجیئے

سوہنے آقا کا یہ فرمان یاد رہے (خيركم.. خيركم لأهله، وأنا خيركم لأهلي - تم میں سے سب سے بہتر اوراچھا وہ ہے جواپنے گھروالوں کے لیے اچھا ہے ، اورمیں اپنے گھروالوں کے لیے تم میں سب سے بہتر ہوں..!!

04/01/2019

ﺻﺤﺖ ﮐﮯ ﻣﻌﺎﻣﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﮐﯽ ﺩﺱ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﻏﻠﻄﯿﺎﮞ
ﺍﭼﮭﯽ ﺻﺤﺖ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻧﻈﺮ ﺍٓﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﮭﺮ ﮐﮯ ﺟﺘﻦ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﮐﺜﺮ ﮐﻮ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ۔ ﺍﮔﺮ ﺍٓﭖ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﯾﮩﯽ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺟﺎﺋﺰﮦ ﻟﯿﺠﺌﮯ ﮐﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﺍٓﭖ ﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﻏﻠﻄﯿﺎﮞ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺻﺤﺖ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺗﯽ ﮐﻮ ﺩﺍﺅ ﭘﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮕﺎﺭﮨﯿﮟ۔
1 ۔ ﮐﻢ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﯿﻨﺎ
ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﯿﻨﺎ ﮨﻢ ﺳﺐ ﮐﯽ ﺻﺤﺖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﻔﯿﺪ ﺍﻭﺭ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ۔ ﻣﺎﮨﺮﯾﻦِ ﺻﺤﺖ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻤﯿﮟ ﺭﻭﺯﺍﻧﮧ ﮐﻢ ﺍﺯ ﮐﻢ 8 ﮔﻼﺱ ‏( 2 ﻟﯿﭩﺮ ‏) ﭘﺎﻧﯽ ﭘﯿﻨﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﺟﺴﻢ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺭﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﮐﺜﺮ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﺍﺱ ﺳﺎﺩﮦ ﺳﮯ ﻣﺸﻮﺭﮮ ﮐﻮ ﻧﻈﺮﺍﻧﺪﺍﺯ ﮐﺮﺩﯾﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺑﮭﯽ ﭘﺎﻧﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﯿﺘﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﭘﯿﺎﺱ ﻟﮓ ﺭﮨﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺳﮯ ﮐﻢ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﯿﻨﮯ ﮐﮯ ﻧﺘﯿﺠﮯ ﻣﯿﮟ ﺍٓﭖ ﮐﻮ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﮈﯼ ﮨﺎﺋﯿﮉﺭﯾﺸﻦ ‏( ﺟﺴﻢ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﮐﻤﯽ ‏) ﮐﯽ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺟﻠﺪﯼ ﺗﮭﮑﻦ، ﭼﮍﭼﮍﺍ ﭘﻦ ﺍﻭﺭ ﻗﺒﺾ ﺟﯿﺴﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﺎ ﺳﺎﻣﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔
2 ۔ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﻨﺎ
ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ’’ ﮈﺍﺋﭩﻨﮓ ‘‘ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﮐﺎ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺻﺤﺖ ﮐﻮ ﻓﺎﺋﺪﮮ ﮐﮯ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﻧﻘﺼﺎﻥ ﮨﯽ ﭘﮩﻨﭽﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﻭﺟﮧ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺍٓﭖ ﺍﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮭﺎﺗﯿﮟ ﺗﻮ ﻟﻤﺒﮯ ﻭﻗﻔﮯ ﮐﮯ ﻧﺘﯿﺠﮯ ﻣﯿﮟ ﺍٓﭖ ﮐﻮ ﺷﺪﯾﺪ ﺑﮭﻮﮎ ﻟﮕﺘﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍٓﭖ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮐﮭﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻭﺯﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﺿﺎﻓﮯ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﻨﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﻗﺖ ﭘﺮ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﮐﮭﺎﺋﯿﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻣﯿﮟ۔ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍٓﭖ ﮐﯽ ﺑﮭﻮﮎ ﻗﺎﺑﻮ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﻨﮯ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺻﺤﺖ ﺑﮭﯽ ﺍﭼﮭﯽ ﺭﮨﮯ ﮔﯽ۔
3 ۔ ﻣﺘﻮﺍﺯﻥ ﻏﺬﺍ ﻧﮧ ﮐﮭﺎﻧﺎ
ﻭﻗﺖ ﭘﺮ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﺑﮭﯽ ﺍﮐﺜﺮ ﺻﺤﺖ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﯽ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﻭﻗﺖ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﺳﮯ ﮨﮯ۔ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍٓﭖ ﮐﯽ ﻏﺬﺍ ﻣﺘﻮﺍﺯﻥ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﻟﯿﮟ، ﺳﺒﺰﯾﺎﮞ، ﭘﮭﻞ، ﺧﺸﮏ ﻣﯿﻮﮦ ﺟﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻓﺎﺋﺒﺮ ﺳﮯ ﺑﮭﺮﭘﻮﺭ ﺍﻧﺎﺝ ‏( ﺧﺎﺹ ﮐﺮ ﺑﮭﻮﺳﯽ ﯾﻌﻨﯽ bran ﮐﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻭﺍﻻ ﺍٓﭨﺎ ‏) ﺑﮭﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﻮ۔ ﻣﺘﻮﺍﺯﻥ ﻏﺬﺍ ﮐﯽ ﺑﺪﻭﻟﺖ ﺍٓﭖ ﮐﮯ ﺟﺴﻢ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭼﺮﺑﯽ ﺟﻤﻊ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﻧﮯ ﭘﺎﺗﯽ ﺟﺐ ﮐﮧ ﮨﺎﺿﻤﮧ ﺑﮭﯽ ﺩﺭﺳﺖ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍٓﭖ ﺳﺎﺭﺍ ﺩﻥ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﭼﺎﻕ ﻭ ﭼﻮﺑﻨﺪ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔
4 ۔ ﻧﺎﮐﺎﻓﯽ ﭘﺮﻭﭨﯿﻦ
ﻣﺘﻮﺍﺯﻥ ﻏﺬﺍ ﮐﮯ ﺍﮨﻢ ﺍﺟﺰﺍﺀ ﻣﯿﮟ ’’ ﭘﺮﻭﭨﯿﻦ ‘‘ ‏( ﻟﺤﻤﯿﺎﺕ ‏) ﺑﮭﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﻭ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﯿﮟ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﺘﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺳﮯ ﮐﻢ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻭﭨﯿﻦ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﭘﺮﻭﭨﯿﻦ ﺳﮯ ﺑﮭﺮﭘﻮﺭ ﻏﺬﺍﺅﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮉﺍ، ﻣﭽﮭﻠﯽ، ﻣﺮﻏﯽ، ﺩﮨﯽ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺩﮪ ﺑﻄﻮﺭِ ﺧﺎﺹ ﻗﺎﺑﻞِ ﺫﮐﺮ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﺍﻧﮧ ﻣﻤﮑﻦ ﻧﮧ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﺗﻮ ﮨﻔﺘﮯ ﻣﯿﮟ 2 ﺳﮯ 3 ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺍﻥ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﭘﮑﺎﺋﮯ ﺟﺎﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺟﺴﻢ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻭﭨﯿﻦ ﮐﯽ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﭘﻮﺭﯼ ﺭﮐﮭﯽ ﺟﺎﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﻭﺍﺿﺢ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﭘﺮﻭﭨﯿﻦ ﺳﮯ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﺟﺴﻢ ﭼﺴﺖ ‏( ﺍﺳﻤﺎﺭﭦ ‏) ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮧ ﺧﻮﻥ ﻣﯿﮟ ﺷﮑﺮ ﮐﯽ ﻣﻘﺪﺍﺭ ‏( ﺷﻮﮔﺮ ﻟﯿﻮﻝ ‏) ﺑﮭﯽ ﮐﻨﭩﺮﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ۔
5 ۔ ﮐﺎﺭﺑﻮﮨﺎﺋﯿﮉﺭﯾﭩﺲ ﮐﯽ ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ ﻣﻘﺪﺍﺭ
ﭘﺮﻭﭨﯿﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﺎﺭﺑﻮﮨﺎﺋﯿﮉﺭﯾﭩﺲ ﺑﮭﯽ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺭﻭﺯﻣﺮﮦ ﻏﺬﺍ ﮐﮯ ﻻﺯﻣﯽ ﺍﺟﺰﺍﺀ ﻣﯿﮟ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﯿﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﺍﺱ ﻃﺮﻑ ﺗﻮﺟﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﯿﮟ۔ ﮐﯿﻼ، ﺍٓﻟﻮ، ﭼﻘﻨﺪﺭ، ﻧﺎﺭﻧﮕﯽ ‏( ﺍﻭﺭﻧﺞ ‏) ، ﮔﺮﯾﭗ ﻓﺮﻭﭦ، ﺳﯿﺐ، ﻟﻮﺑﯿﮧ، ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺳﺒﺰﯾﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺎﺝ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﺭﺑﻮﮨﺎﺋﯿﮉﺭﯾﭩﺲ ﮐﯽ ﻭﺍﻓﺮ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﻨﮩﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﻭﺯﻣﺮﮦ ﻏﺬﺍﺋﯽ ﻣﻌﻤﻮﻻﺕ ﮐﺎ ﺣﺼﮧ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﮐﺎﺭﺑﻮﮨﺎﺋﯿﮉﺭﯾﭩﺲ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﺣﺪ ﺳﮯ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﺟﺐ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﮐﻢ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﻟﯿﻨﮯ ﺳﮯ ﭼﮍﭼﮍﮮ ﭘﻦ، ﺗﮭﮑﻦ، ﻣﺘﻠﯽ، ﻗﺒﺾ، ﺩﺭﺩِ ﺳﺮ ﺍﻭﺭ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮐﮭﺎﻧﮯ ‏( ﺍﻭﻭﺭ ﺍِﯾﭩﻨﮓ ‏) ﺟﯿﺴﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺟﻨﻢ ﻟﮯ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
6 ۔ ﭼﮑﻨﺎﺋﯽ ﺳﮯ ﻣﮑﻤﻞ ﭘﺮﮨﯿﺰ
ﯾﮧ ﻣﺎﻧﺎ ﮐﮧ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﯿﻞ ﺍﻭﺭ ﮔﮭﯽ ﻭﺍﻟﯽ ‏( ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺮﻏﻦ ‏) ﻏﺬﺍﺅﮞ ﻣﯿﮟ ﭼﮑﻨﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﻭﺍﻓﺮ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍٓﭖ ﮐﮯ ﺟﺴﻢ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﻟﯿﺴﭩﺮﻭﻝ ﺑﮍﮬﺎ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﮭﻮﻟﻨﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ ﮐﮧ ﭼﮑﻨﺎﺋﯽ ﺑﮭﯽ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺟﺴﻢ ﮐﯽ ﺍﮨﻢ ﺿﺮﻭﺭﯾﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺭﻭﺯﻣﺮﮦ ﻏﺬﺍ ﻣﯿﮟ ﭼﮑﻨﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﮐﻢ ﺿﺮﻭﺭ ﺭﮐﮭﺌﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺳﮯ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺧﺘﻢ ﻧﮧ ﮐﯿﺠﺌﮯ۔
7 ۔ ﺑﮯ ﻭﻗﺖ ﮐﮭﺎﻧﺎ
ﻏﺬﺍ ﮐﺘﻨﯽ ﮨﯽ ﻣﺘﻮﺍﺯﻥ ﺍﻭﺭ ﻏﺬﺍﺋﯽ ﺍﺟﺰﺍﺀ ﺳﮯ ﺑﮭﺮﭘﻮﺭ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮧ ﮨﻮ، ﻟﯿﮑﻦ ﺍﮔﺮ ﺑﮯ ﻭﻗﺖ ﮐﮭﺎﺋﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻓﺎﺋﺪﮮ ﮐﮯ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﻧﻘﺼﺎﻥ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﻨﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﻣﺸﺮﻗﯽ ﮔﮭﺮﺍﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺧﺎﺗﻮﻥِ ﺧﺎﻧﮧ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﺎﺭﮮ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﮐﮭﻼﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺑﺮﺗﻦ ﺩﮬﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺧﻮﺩ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﮐﮭﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺻﺤﺖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﺮﯼ ﺧﺒﺮ ﮨﮯ۔ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﮐﮧ ﺻﺒﺢ ﮐﮯ ﻧﺎﺷﺘﮯ ﺳﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺭﺍﺕ ﮐﺎ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﺗﮏ ﺻﺤﯿﺢ ﻭﻗﺖ ﭘﺮ ﮐﮭﺎﺋﯿﮟ۔ ﯾﺎﺩ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﻧﺎﺷﺘﮯ ﮐﺎ ﺻﺤﯿﺢ ﻭﻗﺖ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﺼﺒﺢ ﯾﻌﻨﯽ ﻃﻠﻮﻉِ ﺍٓﻓﺘﺎﺏ ﮐﮯ ﻓﻮﺭﺍً ﺑﻌﺪ، ﺩﻭﭘﮩﺮ ﮐﺎ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﺩﻥ ﮐﮯ 12 ﺑﺠﮯ ﺳﮯ 2 ﺑﺠﮯ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮐﮭﺎ ﻟﯿﻨﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﺟﺐ ﮐﮧ ﺭﺍﺕ ﮐﮯ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﻣﻮﺯﻭﮞ ﺗﺮﯾﻦ ﻭﻗﺖ ﺳﻮﺭﺝ ﭼﮭﭙﻨﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺗﮏ ﮐﺎ ﮨﮯ۔ ﺑﮯ ﻭﻗﺖ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﺑﺪﮨﻀﻤﯽ، ﻣﻮﭨﺎﭘﮯ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺖ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﺌﯽ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔
8 ۔ ﺣﺪ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻭﺭﺯﺵ
ﺍﮔﺮﭼﮧ ﻣﺘﻮﺳﻂ ﻃﺒﻘﮯ ﮐﯽ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﺳﺎﺭﮮ ﺩﻥ ﮔﮭﺮ ﮐﮯ ﮐﺎﻡ ﮐﺎﺝ ﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﻨﯽ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﻣﺸﻘﺖ ﮐﺮﻟﯿﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﻭﺭﺯﺵ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺘﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﯾﮏ ﺍٓﺭﺍﻡ ﺩﮦ ﺍﻭﺭ ﭘﺮﺍٓﺳﺎﺋﺶ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﺰﺍﺭﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻋﻮﺭﺗﯿﮟ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ’’ ﻓﭧ ‘‘ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻃﺮﺡ ﻃﺮﺡ ﮐﯽ ﻭﺭﺯﺷﯿﮟ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﯾﮧ ﺟﺎﻧﻨﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﮐﮧ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﺣﺪ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﮐﻮ ﺍﺳﻤﺎﺭﭦ ﺍﻭﺭ ﭼﺎﻕ ﻭ ﭼﻮﺑﻨﺪ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﭘﻮﺭﮮ ﺩﻥ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ 60 ﻣﻨﭧ ﺗﮏ ﮐﯽ ﻭﺭﺯﺵ ﮐﺮﻧﯽ ﭼﺎﮨﯿﮯ۔
9 ۔ ﻭﺭﺯﺵ ﺳﮯ ﮔﺮﯾﺰ
ﺍﺳﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮐﺎ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺭﺥ ﺍُﻥ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﮐﯽ ﺷﮑﻞ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺑﮯ ﺣﺪ ﺍٓﺭﺍﻡ ﭘﺴﻨﺪ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺗﻮ ﻭﮦ ﮔﮭﺮﯾﻠﻮ ﮐﺎﻡ ﮐﺎﺝ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﻭﺭﺯﺵ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺩﻟﭽﺴﭙﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﺴﯽ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﮐﻮ ﯾﺎﺩ ﺭﮨﻨﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﮐﮧ ﺻﺮﻑ ﺻﺤﺖ ﺑﺨﺶ ﺍﻭﺭ ﻣﺘﻮﺍﺯﻥ ﻏﺬﺍ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺗﻨﺪﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮫ ﺳﮑﺘﯽ۔ ﻭﺭﺯﺵ ﻧﮧ ﮐﺮﮐﮯ ﻭﮦ ﺍﻋﺼﺎﺑﯽ ﺗﻨﺎﺅ، ﮈﭘﺮﯾﺸﻦ، ﮨﺎﺋﯽ ﺑﻠﮉ ﭘﺮﯾﺸﺮ، ﻧﺎﻗﺺ ﮨﺎﺿﻤﮯ، ﻣﻮﭨﺎﭘﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﺭﺟﻨﻮﮞ ﺍﻗﺴﺎﻡ ﮐﮯ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺍﻣﺮﺍﺽ ﮐﻮ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﮮ ﺭﮨﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔
10 ۔ ﻧﯿﻨﺪ ﮐﯽ ﮐﻤﯽ
ﺭﻭﺯﺍﻧﮧ ﺳﺎﺕ ﮔﮭﻨﭩﮯ ﮐﯽ ﻧﯿﻨﺪ ﺻﺤﺖ ﮐﮯﻟﯿﮯ ﺑﮩﺖ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﮐﺜﺮ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﺍﺱ ﺳﮯ ﮐﻢ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﮨﯽ ﺳﻮ ﭘﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﺲ ﮐﯽ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻭﺟﮧ ﮔﮭﺮﯾﻠﻮ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭﯾﺎﮞ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﻧﯿﻨﺪ ﮐﯽ ﮐﻤﯽ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﺍﻣﺮﺍﺽ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﮐﺮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﻟﮩﺬﺍ ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﻭﺯﺍﻧﮧ ﮐﯽ ﻧﯿﻨﺪ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﺮﻧﯽ ﭼﺎﮨﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺭﺍﺕ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﭘﻮﺭﯼ ﻧﯿﻨﺪ ﻣﻤﮑﻦ ﻧﮧ ﮨﻮﺳﮑﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺩﻥ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﭼﻨﺪ ﮔﮭﻨﭩﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﯿﻨﺪ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺭﺍﺕ ﮐﯽ ﮐﺴﺮ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﺮﺳﮑﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺗﺎﮨﻢ ﺍﺱ ﮐﮯﻟﯿﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﮨﻞِ ﺧﺎﻧﮧ ﮐﺎ ﺗﻌﺎﻭﻥ ﺩﺭﮐﺎﺭ ﮨﻮﮔﺎ۔

04/01/2019

خاوند کو گرویدہ بنائیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مکمل صحت پائیں
♂ کیا آپ اپنے نسوانی حسن سے مطمین نہیں ھیں ؟
♂ کیا آپ کا بریسٹ سائز کم ہے ... یا آپ کے بریسٹ لوز ہو گئے ہیں؟
عورت کے پستان مرد کیلۓ جنسی کشش کا موجب بنتے ہیں لہذا ہر عورت کو اپنے شوہر کی نظر میں کشش کا موجب بنی رہنے کیلے اپنے پستانوں کو صحت مند اور خوبصورت بناۓ رکھنے کیلے کوشش کرتے رہنا چاہے
11 سے 12 سال کی عمر تک لڑکی کے پستان ہلکے رہتے ہیں اس کے غدود میں پختگی آن لگتی ھے اور ان کے اندر کے ہارمونز کے اثر سے پستان بڑھنے لگتے ہیں حیض شروع ہونے سے قبل پستان پھول جاتے ہیں پستانوں کا حقیقی کام عورت کے حاملہ ہونے کے بعد اور زچگی کے بعد ہوتا ہے حمل کے 166 ہفتے بعد پستانوں کو دبانے سے ہلکی مقدار میں ایک ہلکے زرد رنگ کا گاڑھا اور رقیق مادہ نکلتا ہے جسے کھیری یا کولوسٹرم کہتے ہیں
پستانوں کی اشکال
(1) شنکھ نما پستان
(2) نیم قوس نما پستان
(3) لمبوتر ے پستان
(4) آدھے کٹے لیموں نما پستان
ہمارے ملک کے عورتوں کے پستان آدھے کٹے لیموں نما ہیں راجستھان کے علاقے کی عورتوں کے پستان بہت بڑھے ہوۓ اور سخت ہوتے ہیں اور لٹکتے نہیں یہاں پر پانی کی کمی ہے خواتیں کو دور سے سر پر پانی رکھ کر سیدھا چلنا پڑھتا ہے پہاڑی علاقے کی خواتیں کے پستان لٹکے ہوۓ ہوتے ہیں کیونکہ بھاری چیز لیتی ہیں اور جھک کر چلتی ہیں
17 سے 188 سال کی عمر ہونے پر ایسڑوجن ہارمون ٹکیاں با انجیکشن کے پستان بخوبی بڑھ جاتے ہیں تندرست اور ابھرے ہوۓ پستانوں سے عورت کو چار چاند لگ جاتے ہیں چھوٹے اور دبے ہوۓ پستانوں سے عورت میں احساس کمتری کا مادہ پیدا ہو جاتا ہے چھوٹے ، دبے ہوۓ ، ڈھیلے پستان ہونے کی وجوہات مندرجہ ذیل ہیں
خوراک میں غذائیت کی
جسمانی کمزوری
موزوں طور پر جسمانی محنت نہ کرنا
زیادہ فکر مند اور ہمیشہ پریشانیوں سے الجھے رہنا
کسی دائمی مرض مثلا تب دق
مرد کی صحبت سے محروم رہنا
حیض کی نا باقاعدگی اور ہارمونز کا عدم نکاس و غیرہ -
مکمل نسوانی حسن ، پستانوں کی خوبصورت شکل فٹ اور فرم کرنے کیلئیے "(ra sitara breast OIL) RS1750 استعمال کریں جس سے نہ صرف مطلوبہ سائز بلکہ مکمل فٹ اور ٹائٹ کیا جا سکتا ہے
مکمل قدرتی اجزا سے تیار کیا گیا ہے اس میں نیچرل امپورٹڈ ہربزکے مساج آئل کے کوئی سائیڈافیکٹس نہیں ہیں
لیڈی(RA sitara breast cream )RS 2000
استعمال کر کہ خوبصورت جوڑی سے اپنے اعتماد کو بہال کریں
بریسٹ کی شکل خوبصورت اور سڈول بنا کر اپنے شریک حیات کو متاثر کریں
اس cream کے استعمال سے بریسٹ ٹائیٹ اور فرم ہوجائیںگے
آپ مکمل رازداری سے فون یا پیج انباکس میں میسج پر رابطہ کرسکتے ہیں۔
ھماری تمام ادویات مکمل گارنٹی کے ساتھ اس ضمانت کے ساتھ پیش کی جاتی ہیںں کہ ان ادویات کا کسی قسم کا کوئی سائیڈ ایفیکٹ نہیں اور تما م ادویات مکمل طور پر قدرتی اجزا ء سے تیار کی جاتی ہیں
پورے پاکستان میں ہر جگہ مکمل رازداری کے ساتھ مکمل پیک کر کے بھیجا جائیگا -
ہوم ڈیلیوری اور سیلف کولیکشن کی سہولت موجود ھے
WhatsApp No : #03217975123 and inbox

04/01/2019

Order ka lia abhi WhatsApp inbox karay 03217975123. "سرخ طلاء" ایک نایاب اور نادر نسخہ ہے ۔جوکہ طبِ یونانی کی ایک خاص پہچان ہے۔یہ طلاء نہیں بلکہ جادو ہے کہ جس کے معجزہ نما اثرات نے طبِ یونانی میں ایک حیرت انگیز انقلاب پیدا کر کے بڑے بڑے نامی گرامی اطباء کو حیرت میں ڈال دیا ہے۔یہ طلاء خاص قسم کی جڑی بوٹیوں سے تیار کیا جاتا ہےجن کا اصل مقصد غلط کاریوں اور بعض عضوی یا جسمانی بیماریوں کی وجہ سے بند ہونے والی رگوں کوکھولنا ہے۔یہ آئل آہستہ آہستہ مردہ رگوں میں دوبارہ سے جان ڈال کرانہیں پھر سے کارآمد بناتا ہے۔گروتھ جوکہ اپنی غلطی یا کسی بیماری کی وجہ سے رک چکی ہو تی ہے اس کو پھر سے بحال کر کے چند دن میں لمبائی دینا شروع کر دیتا ہے۔"سرخ طلاء"دیگر جن عضوی خرابیوں کودور کرنے میں اکسیر ہے وہ درج ذیل ہیں:یعنی لمبائی موٹائی کا نا ہونا، بچپن کی غلط کاریاں، ٹیڑھا پن، عضو خاص کاجڑ سے پتلا ہونا، سستی،نامردی، کوتاہی،کجی اور لاغری وغیرہ ۔"سرخ طلاء"ہر قسم کے مضر اثرات سے بالکل پاک ہے۔یہ اس قدر پر اثر طلاء ہے کہ صرف چند دن کے استعمال سے اتنی طاقت اور فربہی آ جاتی ہے کہ انسا نی عقل دنگ رہ جاتی ہے۔یہ طلاء ہر قسم کے مضر اثرات سے بالکل پاک اور لگانے میں بالکل آسان ہے۔نہایت مناسب قیمت میں فری ہوم ڈیلوری کے ساتھ دستیاب ہے۔مایوس اور بار بار کے علاج سے تنگ حضرات ایک بار ضرور آزمائیں

Address

Karachi
22000

Telephone

+923104020201

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ازدواجی مسائل اور ان کا علاج posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to ازدواجی مسائل اور ان کا علاج:

Videos

Share

Nearby health & beauty businesses


Comments

میرے عضو خاص کے آگے والے حصے کے اوپر چھوٹے چھوٹے سخت دانے ہیں مجھے بہت تکلیف ہوتی ہے اس مسلئے کا حل بتانا ۔
میرے عضو خاص کے آگے والے حصے کے اوپر چھوٹے چھوٹے سخت دانے ہیں مجھے بہت تکلیف ہوتی ہے اس مسلئے کا حل بتانا ۔
Kya yaha kisi ko asy nuskhy ya mdcn ka pta jis se hml gir jay zaya ho k6 log mjbori k teht krwaty hn aorten narso se krwati par us se any wli zndge k liy nuqsan Hota plz plz plz agr k0i desi ya jo b nuskha janta plz btay kisi ki zndge r m0at ka swal h koi janta to Btay
سلام
Mujhy apny lye chahti bara karny k lye Kuch medicen chahye
Qk
Mera sina sukh chuka hai hatzanii larkey
Please
Mardana taqt ka nukha
حىدر على بہٹى
حمل ٹہرنے کا طریقہ بتا دیں جو جلد عصر کرے
میری ایک کنزن ہے جو ہروقتلن مانگتی ہے
لن کو موٹا کرنے کا نصخہ
کیا مرد کا لن بڑا ہو سکتا ہے
a.o.a vegina tight krny ka koi aasan or greelo nuskha bta dain meri age 29 year ha or meri shadi hony wali hy mujy lagta k mera j**m ka surkh khul hy plz rhnumai frma dain jazak Allah