Dr. Fowad Shahzad - Endocrinologist & Nephrologist

Dr. Fowad Shahzad - Endocrinologist & Nephrologist A Leading American Consultant Endocrinologist, Nephrologist and Diabetologist & Obesity Specialist

Keep Your Glucose levels in control
15/11/2023

Keep Your Glucose levels in control

Book an appointment now:
14/11/2023

Book an appointment now:

Call for appointment 0333-8288400
06/11/2023

Call for appointment 0333-8288400

24/10/2023

کیا آپ کو شوگر کو کنٹرول میں رکھنے میں مشکل پیش آتی ہے؟

17/10/2023

Control of Diabetes | Hameed Latif Hospital, Lahore
03338288400 | 03194631615

Thank you for trusting 💥
11/10/2023

Thank you for trusting 💥

30/09/2023

بال گرنے کی بڑی وجوہات!!!
Main Reasons of Hairfall

A Leading American Consultant Endocrinologist, Nephrologist and Diabetologist & Obesity Specialist

12/09/2023

گرمی، گھبراہٹ، دل کی دھڑکن تیز اور پسینہ آنا

Hyperthyroidism

We cordially congratulate Prof. Dr. Asif Bashir, CEO of BNI: Bashir NeuroSpine Institute on being appointed as Executive...
02/09/2023

We cordially congratulate Prof. Dr. Asif Bashir, CEO of BNI: Bashir NeuroSpine Institute on being appointed as Executive Director of Punjab Institute of Neurosciences, Lahore.

Dr. Fowad Shahzad is top American Consultant Endocrinologist and Nephrologist practicing in Lahore and Gujranwala.  For ...
28/08/2023

Dr. Fowad Shahzad is top American Consultant Endocrinologist and Nephrologist practicing in Lahore and Gujranwala. For Appointment (0333-8288400 & 0319-4631615)

Dr. Fowad Shahzad - Endocrinologist & Nephrologist is top American Consultant Endocrinologist and Nephrologist practicin...
28/08/2023

Dr. Fowad Shahzad - Endocrinologist & Nephrologist is top American Consultant Endocrinologist and Nephrologist practicing in Lahore and Gujranwala.

20/08/2023

Control of Diabetes

آج ہی امریکن کوالیفائیڈ ڈاکٹر فواد شہزاد سے رابطہ کریں اور اپنی شوگر کو کنٹرول کریں.
11/08/2023

آج ہی امریکن کوالیفائیڈ ڈاکٹر فواد شہزاد سے رابطہ کریں اور اپنی شوگر کو کنٹرول کریں.

08/08/2023

Thyroid Gland not Functioning Properly!!

Eid Mubarak
30/06/2023

Eid Mubarak

یورک ایسڈ کے مسائل سے پریشان؟
18/04/2023

یورک ایسڈ کے مسائل سے پریشان؟

Book your appointment for Gujranwala
05/04/2023

Book your appointment for Gujranwala

Book an Appointment
30/03/2023

Book an Appointment

کیا شوگر کے مریض روزہ رکھ سکتے ہیں؟
30/03/2023

کیا شوگر کے مریض روزہ رکھ سکتے ہیں؟

Ramadan Mubarak
22/03/2023

Ramadan Mubarak

خون میں شوگر کی مقدار کم ہونے کو Hypoglycaemia کہا جاتا ہے
12/03/2023

خون میں شوگر کی مقدار کم ہونے کو Hypoglycaemia کہا جاتا ہے

خون میں شوگر کی مقدار زیادہ ہو جانے کو Hyperglycaemia کہا جاتا ہے.
09/03/2023

خون میں شوگر کی مقدار زیادہ ہو جانے کو Hyperglycaemia کہا جاتا ہے.

Low Blood Sugar Levels | Hypoglycemia
02/03/2023

Low Blood Sugar Levels | Hypoglycemia

آج رات 8:45 بجے ڈاکٹر فواد شہزاد اس پیج پر لائیو ہو کر آپ کے سوالات کے جوابات دیں گے.اگر آپ کا ذیابیطس یا پھر گردے کی صح...
24/02/2023

آج رات 8:45 بجے ڈاکٹر فواد شہزاد اس پیج پر لائیو ہو کر آپ کے سوالات کے جوابات دیں گے.

اگر آپ کا ذیابیطس یا پھر گردے کی صحت کے متعلق کوئی سوال ہے تو آپ کمنٹس میں پوچھ سکتے ہیں.

اگر آپ کو آئرن کی کمی ہے تو آپ کے خون کے سرخ خلیات میں هموگلوبین کی مقدار کی کمی ہے۔ یہ ایک ایسا مادہ ہے جو آپ کے جسم کے...
15/02/2023

اگر آپ کو آئرن کی کمی ہے تو آپ کے خون کے سرخ خلیات میں هموگلوبین کی مقدار کی کمی ہے۔ یہ ایک ایسا مادہ ہے جو آپ کے جسم کے بافتوں تک آکسیجن پہنچانے کے لیے بہت ضروری ہے۔ آئرن توانائی پیدا کرنے زیادہ سے زیادہ مدافعتی فعل کے ساتھ ہمارے پٹھوں میں آکسیجن ذخیرہ کرنے کے لیے بے حد اہم ہے۔ آئرن جسم کے ضروری غذائی اجزاء میں سے ایک ہے جو ہمارے کھانے سے جذب ہوتا ہے۔ یہ کھانے سے جذب ہونے والے آئرن کی کمی کی وجہ سے ہوسکتا ہے۔

آئرن کی کمی مختلف بیماریوں کی وجہ سے بھی ہو سکتی ہے۔ جسم میں آئرن کی بہت کم مقدار کے سنگین نتائج ہو سکتے ہیں جس میں جسمانی اور ذہنی تھکاوٹ سے لے کر زندگی کے خراب معیار تک شامل ہیں۔ پوری دنیا میں آئرن کی کمی سب سے زیادہ عام غذائیت کی کمی ہے جو ایک اندازے کے مطابق 2 بلین افراد کو متاثر کرتی ہے۔

آئرن کی کمی کی علامات:

آپ ہر وقت تھکے ہوئے رہتے ہیں۔ تھکاوٹ آئرن کی کمی کی سب سے عام علامات میں سے ایک ہے۔ اگر آپ تھکے ہوئے ہیں تو یہ آئرن کی کمی کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ مسلسل تھکاوٹ کی سب سے عام وجوہات نیند کی خرابی اور نیند سے متعلق سانس لینے میں خرابی، افسردگی اور ضرورت سے زیادہ تناؤ ہیں۔

آپ کے ہاتھ پاؤں ٹھنڈے رہتے ہیں۔ اگر آپ کو معلوم ہوتا ہے کہ آپ کے ہاتھ اور پاؤں مسلسل ٹھنڈے ہیں تو ہو سکتا ہے کہ آپ آپ آئرن کی کمی سے نمٹ رہے ہوں۔ آپ کے تھائرائڈ کو کام کرنے کے لیے آئرن کی ضرورت ہوتی ہے اس لیے آئرن کی کمی تائیرائڈ کی کارکردگی کو کم کرتی ہے اور تھائیرائڈ هارمونز آپ کے جسم کے درجہ حرارت کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

آپ کے ہونٹ خشک اور پھٹے ہوئے ہیں۔ سخت سردیوں، خشک کمرے یا ہونٹ چاٹنے کی عادت کی بدولت پھٹے ہونٹوں کا درد تقریباً ہر کوئی جانتا ہے لیکن آئرن کی کمی والے لوگ ایک مخصوص قسم کے کریکنگ سے پرہیز کر سکتے ہیں جسے اینگولر چیلائٹس کہتے ہیں جو آپ کے منہ کے کونوں کو متاثر کرتی ہے۔ وہ پھٹے ہوئے کونوں کو کھانے، مسکرانے کے عمل کو مشکل بنا سکتے ہیں۔

آپ کو سانس لینے میں تکلیف ہوتی ہے۔ اگر آپ باقاعدگی سے ورزش کرتے رہنے کے باوجود اپنی سانس لینے میں جدوجہد کرتے ہیں تو ہو سکتا ہے کہ آپ میں آئرن کی کمی ہو۔ آئرن آپ کے پورے جسم میں آکسیجن کو بند کرنے میں مدد کرتا ہے اور اس کی کافی مقدار کے بغیر آپ کے جسم کے لیے آپکو برقرار رکھنا مشکل ہے۔

آئرن کی کمی کی وجوہات:

آئرن کی کمی انیمیا اس وقت ہوتی ہے جب آپ کے جسم میں ہیموگلوبن پیدا کرنے کے لیے آئرن کی مقدار زیادہ نہیں ہوتی۔ ہیموگلوبن خون کے سرخ خلیات کا وہ حصہ ہے جو خون کو سرخ رنگ دیتا ہے اور خون کے سرخ خلیوں کو آپ کے پورے جسم میں آکسیجن والے خون کو لے جانے کے قابل بناتا ہے۔ اگر آپ کافی آئرن کا استعمال نہیں کر رہے ہیں یا اگر آپ بہت زیادہ آئرن کھو رہے ہیں تو آپ کا جسم کافی ہیموگلوبن پیدا نہیں کر سکتا اور اس طرح آپ کو آئرن کی کمی ہو سکتی ہے۔

خون کی کمی: خون میں سرخ خون کے خلیوں کے اندر آئرن ہوتا ہے۔ لہذا اگر آپ خون کی کمی ک اشکار ہوتے ہیں تو ساتھ ہی آپاپنے جسم سے کچھ آئرن کھو دیتے ہیں۔ زیادہ ماہواری والی خواتین کو آئرن کی کمی سے خون کی کمی کا خطرہ ہوتا ہے کیونکہ وہ ماہواری کے دوران خون کی کمی محسوس کرتی ہیں۔ آئرن کی کمی سے خون کی کمی کا سبب بن سکتا ہے۔ معدے سے خون بہنا کچھ نسخے سے زیادہ درد کم کرنے والی ادویات خاص طور پر اسپرین کے با قاعدگی سے استعمال سے ہو سکتا ہے۔

زیادہ سائز کے آر بی سی: زیادہ سائز والے آر بی سیز فولک ایسڈ یا وٹامن بی 12 کی کمی کی وجہ سے ہوتے ہیں۔ جب آر بی سی زیادہ سائز کے ہو جاتے ہیں تو وہ خون کی نالیوں سے نہیں گزر سکتے جو آکسیجن کے بہاؤ میں رکاوٹ بنتے ہیں۔ آپ کی اگر آپ بہت کم آئرن کھاتے ہیں تو وقت کے ساتھ ساتھ آپ کے جسم میں آئرن کی کمی ہو سکتی ہے۔ آئرن سے بھرپور غذا کی مثالوں میں گوشت، انڈے، پتوں والی سبز سبزیاں اور فولاد سے بھرپور غذائیں شامل ہیں۔ مناسب نشوونما کے لیے، شیر خوار بچوں کو بھی ان کی خوراک سے آئرن کی ضرورت ہوتی ہے۔

آئرن کے جذب کرنے میں ناکامی: کھانے سے آئرن آپ کی چھوٹی آنت میں آپ کے خون میں جذب ہو جاتا ہے۔ آنتوں کی خرابی، جیسے سیلک بیماری جو آپ کی آنت کی ہضم شدہ خوراک سے غذائی اجزاء جذب کرنے کی صلاحیت کو متاثر کرتی ہے، آئرن کی کمی سے خون کی کمی کا باعث بن سکتی ہے۔

حمل ایک وجہ پو سکتا ہے: آئرن کی سپلیمنٹ کے بغیر بہت سی حاملہ خواتین میں آئرن کی کمی خون کی کمی واقع ہوتی ہے کیونکہ ان کے آئرن سٹوروں کو اپنے بڑھتے ہوئے خون کے حجم کے ساتھ ساتھ بڑھتے ہوئے جنین کے لیے ہیموگلوبن کا ذریعہ بننے کی ضرورت ہوتی ہے۔

آئرن کی کمی کا علاج:

ہری سبزیاں کھائیں: فاسٹ فوڈ کی بدولت آج کل بچے ہری سبزیاں بمشکل کھاتے ہیں۔ وہ صرف ایک برگر، پیزا اور اس طرح کی دیگر جنک فوڈ آئٹمز کھانا چاہتے ہیں جن کی غذائیت کی قیمت بہت کم ہے۔ بطور والدین آپ کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ آپ کا بچہ مناسب مقدار میں ہری سبزیاں کھا رہا ہے جیسے اجوائن، پالک اور بروکولی وغیرہ۔ یہ سبزیاں آئرن کا بہترین ذریعہ ہیں۔ سبز پتوں والی سبزیاں غذائیت کا بہترین ذریعہ ہیں۔ پالک میں مختلف صحت کے فوائد اور بہت کم کیلوریز شامل ہیں۔ آپ پالک کو کسی بھی چیز میں ملا کر کھا سکتے ہیں کیونکہ یہ جسم کو مطلوبہ غذائی اجزاء فراہم کرنے میں مددگار ثابت ہوگا۔

خشک میوه جات کھائیں: جب بھی نمکین کھانے کے موڈ میں ہوں تو خشک میوہ جات کا استعمال کریں کیونکہ یہ بہت سارے غذائی اجزاء کا پاور ہاؤس ہیں جو بیماریوں کے علاج میں مدد کرتے ہیں اور آپ کو بہتر محسوس کرواتے ہیں۔ اگر آپ میں آئرن کی کمی ہے تو کشمش میں آئرن ہوتا ہے جو انیمیا کے علاج میں مدد کرے گا۔

کھجوریں اور کشمش کا استعمال کریں۔ وٹامن سی اور آئرن کا امتزاج خشک میوہ جات جیسے کھجور اور کشمش سے ملتا ہے۔ آپ اپنے بچے کو مٹھی بھر کشمش اور کھجور ناشتے کے طور پر دے سکتے ہیں۔ آئرن کے علاوہ وہ آپ کے بچے کو مطالعہ کرنے اور دیگر سرگرمیوں میں حصہ لینے کے لیے بھی توانائی فراہم کریں گے۔

بہت سارے پھل کھائیں: اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ گریپ فروٹ، کیوی، نارنجی، خربوزے، ٹماٹر اور اسٹرابیری جیسے بہت سے پھلوں کا استعمال کریں کیونکہ یہ تمام وٹامنز اور آئرن سے بھرپور ہوتے ہیں جو آپ کے جسم کی خون بنانے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ جسم کو کافی آئرن فراہم کرتے ہیں اور خون کی کمی کا علاج کرتے ہیں۔

جوس کے استعمال کی حوصلہ افزائی کریں: پیک شدہ جوس سے دور رہیں اور اپنے بچے کو تازہ انار یا چقندر کا جوس بنا کر پلائیں۔ چقندر فولک ایسڈ کا بهرپور ذریعہ ہیں اور آپ انہیں گاجر یا سیب کے ساتھ بھی ملا کر پی سکتے ہیں۔ انار میگن یشیم اور اس کے ساتھ تانبے کے ساتھ ساتھ آئرن کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ اگر آپ یہ جوس اپنے بچے کو باقاعدگی سے دے سکتے ہیں تو ان کی توانائی کی سطح بڑھے گی اور وہ بہت زیادہ متحرک محسوس کرے گا۔

کالے تل کے بیج کا استعمال کریں: کالے تل خون کی کمی کے مریضوں کے لیے حیرت انگیز کام کر سکتے ہیں۔ وہ کیلشیم، میگنیشیم اور آئرن سے بھرپور ہوتے ہیں اور یہ سب آپ کے آئرن کی سطح کو بڑھانے کے لیے انتہائی ضروری ہیں۔ مزید یہ کہ تل کا استعمال جسم میں آئرن کو جذب کرنے میں مدد دیتا ہے۔ آپ بیجوں کو آدھے گلاس پانی میں بھگو کر رات بھر چھوڑ سکتے ہیں اور اگلی صبح کھانے میں استعمال کر سکتے ہیں۔

13/02/2023

Thanks for being a top engager and making it onto my weekly engagement list! 🎉 Arslan Naseer, Saif Khan, Muhammad Usman, Zurwa Naveed, Muhammad Akhter

Doctorscon
11/02/2023

Doctorscon

Catch you all at Doctorscon on Feb 11,2023Will be discussing the "Updates in Diabetes Management in 2023"
08/02/2023

Catch you all at Doctorscon on Feb 11,2023

Will be discussing the "Updates in Diabetes Management in 2023"

ذیابیطس پر کنٹرول نہ کیا جائے تو یہ بہت ساری پیچیدگیوں کا سبب بن سکتی ہے.اس لئے آج ہی اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں اور ذیابی...
06/02/2023

ذیابیطس پر کنٹرول نہ کیا جائے تو یہ بہت ساری پیچیدگیوں کا سبب بن سکتی ہے.
اس لئے آج ہی اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں اور ذیابیطس کی مینجمنٹ کو یقینی بنائیں.

oladoc.com

02/02/2023

Metabolic Syndrom | High Blood Pressure, Prediabetes, Tirdness, High Cholestrol and High Uric Acid.

If you feel all of the symptoms together that means you are suffering from Metabolic Syndrome and you need to visit the doctor as soon as possible.

29/01/2023

To book an appointment: 03338288400 or 03194631615

You can also visit www.drfowad.com

Sugary drinks can contain a high amount of any type of sugar. The excess liquid sugar is not processed in a routine way ...
25/01/2023

Sugary drinks can contain a high amount of any type of sugar. The excess liquid sugar is not processed in a routine way by the body and is stored in the liver which increases the risk of developing obesity, cancer, type 2 diabetes, and kidney and cardiovascular diseases. Excess sugar intake is NEVER good for your health.

Credit: Pakistan National Heart Association (PANAH)

[ What Causes High Uric Acid and How to Reduce It ]What is uric acid?Uric acid refers to the waste product found in bloo...
25/01/2023

[ What Causes High Uric Acid and How to Reduce It ]

What is uric acid?
Uric acid refers to the waste product found in blood. It is formed when the blood breaks down chemicals called purines. Most uric acid dissolves in the blood, panes through the kidneys, and leaves the body in urine. Foods high in purines can increase uric acid in the body.

What causes high uric acid?
Factors that may cause high uric acid levels in your blood include:
Diuretics (water retention relievers)
Drinking too much alcohol
Genetic (inherited tendencies)
Immune-suppressing drugs
Niacin or Vitamin B-3
Obesity
Psoriasis

Normal values in blood
The normal uric acid levels in the blood differ based on gender and are given below.
Males: 3.5 to 7.0mg/dl
Females: 2.5 to 5.7 mg/dl

How to lower uric acid?
You can lower uric acid naturally by keeping your diet in check and following certain tips which are explained below.

Foods to eat (low purine)
Fruits: All fruits are generally fine for gout. Cherries may even help prevent attacks by lowing uric acid levels and reducing inflammation.
Vegetables: All vegetables are fine including potatoes, peas, mushrooms, and dark green leafy vegetables.
Legumes: All legumes are fine, including lentils, beans, soybeans, and tofu.
Nuts: All nuts and seeds
Whole grain: Those include oats, brown rice, and barky.
Dairy products: All dairy is safe, but low-fat dairy appears to be especially beneficial.
Eggs
Beverages: Coffee, tea, and green tea.
Herbs and spices: All herbs and spices.
Plants–based oils: Including canola, coconuts, olive, and flax oils.
Foods you can eat in moderation
They contain a moderate amount of purine, which a considered to be 100 – 200 mg per 100 grams, thus eating too much then may trigger a gout attack.

Meat: These include chicken, beef, pork, and lamb, other fish fresh or canned salmon generally contains lower levels of purines than most other fish.
Whole grains: Whole grains bran, oat bran, whole meal bread.
Foods to avoid (high purine)
All organ meats: Liver, kidney, brain, etc.
Sugary beverages: Especially fruit juices and sugary sodas.
Added sugars: Honey, agave nectar, and high fructose corn syrup.
Yeasts: Nutritional yeast, Brower yeast, other yeast, and supplements.
Seafood
Vegetables: Cauliflower, spinach, peas
Tips for reduced uric acid levels and gout
Watch your weight
Eat fresh fruit, vegetables whole wheat products, and some pulses ( high in purine ) every day.
Keep an eye on the purine content of food, and avoid offal, shellfish such as sardines in oil.
Eat no more than 100 grams of meat, sausages, fish, and poultry a day.
Drink alcohol only occasionally, and it affects the elimination of uric acid.
Eat low-fat food, the consumption of high-fat foods encourages weight gain.
Drink at least two liters of low-calorie fluids a day.

If you have any issue related to uric acid and want to discuss it with Dr. Fowad Shahzad, You can call at 03338288400 or 0319-4631615

20/01/2023

اگر آپ کو گردے کی پتھری، مثانے کی کمزوری یا گردے سے متعلقہ کوئی بھی مرض ہے تو ابھی ڈاکٹر فواد شہزاد کی اپوائنٹمنٹ بک کرنے کے لیے کال کریں. 03338288400

Webinar on New Treatment Approaches in Type-2 DiabetesLucky Core Industries
20/01/2023

Webinar on New Treatment Approaches in Type-2 Diabetes

Lucky Core Industries

مردوں میں مثانے کی کمزوری کے 5 بڑے اسباب و علاج کے آسان طریقے!!!مثانے کی کمزوری کی وجہ سے بار بار پیشاب آنے کی تکلیف ہو ...
18/01/2023

مردوں میں مثانے کی کمزوری کے 5 بڑے اسباب و علاج کے آسان طریقے!!!

مثانے کی کمزوری کی وجہ سے بار بار پیشاب آنے کی تکلیف ہو سکتی ہے ۔ جو مردوں اور خواتین دونوں کو متاثر کرتی ہے عام علامات کی ایک رینج کے ساتھ یہ بات سامنےآئی ہے کہ مردوں میں مثانے کی خرابی کی وجہ کس طرح زیادہ اثر انداز ہوتی ہے اور اس کے علاج کے بہترین طریقے جاننے کی ضرورت ہے اوور ایکٹو بلاڈر یا او اے بی والے لوگوں کو سب سے عام علامت پیشاب کرنے کی بے وقت خواہش ہوتی ہے اس کی وجہ حادثہ بھی ہو سکتی ہے

مثانے کی کمزوری کی علامات!

1. پیشاب کو شروع کرنے میں دشواری
2. پیشاب کو باہر آنے کے لئے دباؤ ڈالنا یا زور لگانا
3. پیشاب کی دھار کمزور یا پھٹی ہوئی ہونا
4. مثانے کی کمزوری والے لوگ دن میں کئی بار باتھ روم جانے کی شکایت بھی کرتے ہیں اور پیشاب کرنے کے لئے رات کو نیند کے دوران اکثر جاگتے رہتے ہیں

مثانے کی کمزوری کی علامات!
باربار اس کی بہت سی علامات آپ کی روزمرہ کی سرگرمیوں میں رکاوٹ ڈال سکتی ہیں آپ تجربہ کر سکتے ہیں مردوں میں اس کی علامات کی زیادہ عام وجوہات میں سے ایک پروسٹیٹ کا بڑا ہونا بھی ہے پروسٹیٹ صرف مردوں کی عمر کے طور پر بڑا ہو سکتا ہے یا ایک سنگین نشوونما یا پروسٹیٹ کینسر کی علامت ہو سکتا ہے اگر پروسٹیٹ کافی بڑھ جاتا ہے تو یہ پیشاب کی نالی سے اس کے بہاؤ میں خلل ڈال سکتا ہے مردوں میں بار بار اس کی علامات ہوتی رہتی ہیں اگرچہ بہت سی دیگر وجوہات میں شامل ہیں

مثانے کے قریب کمزور پٹھے
پیشاب کی نالی یا مثانے میں انفیکشن
قبض
مثانے کی پتھری
ذیابیطس
نقل و حرکت کے مسائل
موٹاپا
خوراک
کچھ ادویات لینا
اعصابی حالات جیسے پارکنسن کی بیماری اور ملٹی پل سکلیروسس شامل ہیں باربار اس کی علامات کسی شخص کی زندگی کے ہر پہلو کو متاثر کر سکتی ہیں لوگوں کو یہ مرض شرمناک لگ سکتا ہے جس کی وجہ سے وہ طبی مشورے یا علامات کا حل تلاش نہیں کر سکتے ہی

مثانے کی کمزووی کا علاج کس طرح کیا جائے؟

کسی بھی علاج کے طریقہ کار میں پہلا قدم یہ ہے کہ کسی تجربہ کار ڈاکٹر سے تشخیص کروائی جائے ڈاکٹر کسی شخص کی پیشاب کی نالی کی صحت اور ان کے پاس موجود کسی بھی طبی حالات یا طریقہ کار کے بارے میں مختصر تفصیلات لے گا پھر جسمانی معائنہ کیا جائے گا

طرز زندگی میں تبدیلیاں

باربار پیشاب کرنے والے بہت سے لوگ اپنی غذا تبدیل کرنے اور طرز زندگی کے کچھ بہترین انتخاب کرنے کے ذریعے علامات سے جلد آرام حاصل کرتے ہیں اس طرح سے تمام معاملات حل نہیں ہوں گے لیکن اسے علاج کرنے میں ایک اہم پہلا قدم سمجھا جاتا ہے کامیابی کو یقینی بنانے میں مدد کے لئے دیگر علاج کے ساتھ طرز زندگی میں تبدیلیاں بھی کی جانی چاہئیں
غذائی تجاویز
کچھ غذائیں اور مشروبات ہیں جو اس کی علامات کو بدتر بنا سکتے ہیں کسی شخص کی غذا سے ان غذاؤں اور مشروبات کو ہٹانے سے انہیں ان علامات کے علاج میں مدد مل سکتی ہے کیفین اور نشہ آور مشروبات کو کم یا ختم کرنے سے کچھ لوگوں کو مدد ملتی ہے دونوں مادے پیشاب کے مادے ہیں یعنی ان کی وجہ سے جسم میں زیادہ یہ پیدا ہوتا ہے یہ صرف بار بار اس کے چکر میں اضافہ کر سکتا ہے

ورزش
پیلوک فلور ورزشیں کچھ مریضوں کے لئے بھی مددگار ثابت ہوسکتی ہیں پیڑو کے فرش کی ورزشوں کے دوران مریض پیشاب کرنے کے لئے استعمال ہونے والے پٹھوں کو سخت کرتا ہے پکڑتا ہے اور پھر آرام کرتا ہے پٹھوں کی بہتری کے لیے لوگ پیشاب کرنے کے فورا بعد ورزش کی مشق کر سکتے ہیں اس سے ان کو مدد ملتی ہے

مثانے کی کمزوری دور کرنے کی تربیت

مثانے کی کمزوری والے لوگوں کے لئے مثانے کی تربیت بہت ضروری ہوتی ہے جب تک مثانے بھر نہ جائیں پیشاب کرنے کے لیے واش روم جانے کی خواہش نہیں ہونی چاہیئے ڈاکٹر مثانے کی تربیت کا مشورہ بھی دے سکتے ہیں تاکہ بار بار پیشاب جیسی علامات سے نجات دلانے میں مدد مل سکے پیشاب کرنے کی خواہش مثانے کے سکڑنے کی وجہ سے ہوتی ہے ایسے لوگوں میں یہ مثانے کے اصل میں بھرے ہونے سے پہلے ہوتا ہے

مثانے کی تربیت آہستہ آہستہ کی جاتی ہے ایک شخص عام طور پر صرف چند منٹ کے لئے پیشاب کرنے کی خواہش کو روک سکتا ہے اس کے بعد وہ باتھ روم کے وقفوں کے درمیان ایک گھنٹہ یا اس سے زیادہ وقت بڑھا سکتے ہیں

وزن میں کمی

موٹاپا اور اس کی علامات کے لئے براہ راست خطرے کا اندیشہ ہے اضافی وزن مثانے کی کمزوری اور پیشاب کی نالی پر دباؤ ڈالتا ہے اور بہت سے معاملات میں علامات کو بدتر بنا سکتا ہے وزن کو کنٹرول کرنا زیادہ اس کی علامات میں مدد کرنے کا براہ راست طریقہ ہے اس سے مثانے اور پیشاب کی نالی پر کم دباؤ پڑتا ہے اگر وزن کم ہوتا ہے

اس کی علامات عام ہوسکتی ہیں خاص طور پر جیسے جیسے مرد بوڑھے ہوتے جاتے ہیں یہ ضروری ہے کہ شرمندہ نہ ہوں اور مناسب تشخیص کے لئے ڈاکٹر سے کھل کر بات کریں مثانے کی کمززری کی بہت سی وجوہات ہیں لیکن زیادہ تر حالات میں بہتری ہوتی ہے ڈاکٹر کے ساتھ مسلسل رابطے میں رہ کر علاج کرواتے ہوئے بہت سے مردوں کو ان کے اس مسئلے سے راحت مل سکتی ہے

اس سلسلے میں ڈاکٹر فواد سے مشورہ کرنے کے لیے ابھی کال کریں.
0333-8288400

17/01/2023

Easy Ways to Get Rid of the Tiredness!!!

For Appointment:
Hameed Latif Hospital, Lahore
Evercare Hospital, Lahore
Unicare Medical Center, Lahore
For appointment (Lahore) :03194631615

Locations in Gujranwala
95/B Zia ul Haq Rd, in front of Punjab College of Girls, Highway Officers Colony Civil Lines, Gujranwala, Punjab 52250

Siddique Family Hospital, Grand Trunk Rd, Rahwali, Gujranwala, Punjab 52250
For Appointment (Gujranwala) : 03338288400

Visit: https://www.drfowad.com

This holiday season - it is time for a reminder!Too much salt and sugar can lead to heart disease, stroke, diabetes and ...
30/12/2022

This holiday season - it is time for a reminder!
Too much salt and sugar can lead to heart disease, stroke, diabetes and cancer.

The season of giving is starting. Give yourself at least 5 portions of fruit and vegetables every day and make sure your blood pressure is in check!

Address

Doctors Hospital And Medical Center 152-G/1، Canal Bank Road, Johar Town, Block G 1 Phase 1 Johar Town, Punjab
Lahore
54590

Telephone

+923338288400

Website

https://www.youtube.com/channel/UCusdhTcnjkG8rjj2MB18bZw; https://doctorfowadmd.business.site/;

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Dr. Fowad Shahzad - Endocrinologist & Nephrologist posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Dr. Fowad Shahzad - Endocrinologist & Nephrologist:

Share

Nearby health & beauty businesses


Other Lahore health & beauty businesses

Show All