23/10/2026
💚 Hi ha vincles que comencen amb una trucada, continuen amb un «com esteu?» i, un dia, acaben compartint taula.
A Som – Fundació comptem amb Som Futur, un programa de compromisos de suport futur per a famílies que volen tenir una certesa important: que el seu familiar amb continuarà rebent els suports que necessiti quan elles ja no puguin seguir acompanyant-lo.
Però parlar de també vol dir cuidar el present.
I aquí entra l’Olga, tècnica de Som Futur. Ella manté el contacte amb les famílies, s’interessa per com estan, escolta les seves novetats i, poc a poc, construeix una relació basada en una cosa que no es pot donar per feta: la .
I quan la confiança creix, passen coses tan senzilles i tan boniques com aquesta 🥰
La família Alonso va convidar l’Olga a dinar i la foto n’és el record. Perquè, Som Futur és planificar, preveure i donar tranquil·litat. Però també és ser-hi. I conèixer-nos. I mantenir el .
I si és al voltant d’una bona taula, encara millor 😊